avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 429 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... indemnizatia pt cresterea copilului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

indemnizatia pt cresterea copilului

sunt studenta anul 2,intre invatamantul preuniversitar si facultate la care sunt acum,am fost inscrisa la alta facultate la care am mers doar un semestru,iar in celalalt am fost exmatriculata pt k nu am mai mers deloc,vroiam sa renunt la ea,doar un an intre cea la care sunt si invat.preuniversitar,acest an ma afecteaza daca nasc in anul 3,sau daca nasc in timpul somajului de dupa,mai primesc indemnizatie pt cresterea copilului dak am acel an de pauza?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:31, 13 Ianuarie 2012
daca aveti minim 10 luni vechime la ultimul loc de munca , beneficiati deconcediul de maternitate si concediul ptr crestere copil , perioada care se considera vechime in munca .
arrwen_evenstar34 a scris:

daca aveti minim 10 luni vechime la ultimul loc de munca , beneficiati deconcediul de maternitate si concediul ptr crestere copil , perioada care se considera vechime in munca .


Unde este prevazuta aceasta conditie ? .... :-/

@ bianca1990
OUG nr.111/2010 prevede ca:
Art. 2
(1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2011, persoanele care, in ultimul an anterior datei nasterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri din salarii, venituri din activitati independente, venituri din activitati agricole supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, denumite in continuare venituri supuse impozitului, pot beneficia optional de urmatoarele drepturi:
a) concediu pentru cresterea copilului in varsta de pana la un an, respectiv 3 ani in cazul copilului cu handicap, precum si de o indemnizatie lunara;