avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 570 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Calcul salariu pentru concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Calcul salariu pentru concediu medical

Am si eu o intrebare referitoare la plata concediului medical. Sunt in medical pentru doua saptamani, din cauza unei traheo-bronsite cu complicatii. Pe prima hartie de CM imi scrie codul de la Urgente medico-chirurgicale, vineri dr de familie a considerat ca nu m-am refacut si mi-a mai dat inca o saptamana de CM. Pe a doua hartie nu mai scrie niciun cod, asistentele care mi-au completat CM mi-au spus doar ca este continuare la primul certificat medical.
La serviciu mi s-a spus ca doar primul Certificat medical il poate lua ca urgenta si platit cu 100%, iar cel de-al doilea il vor plati cu 75%. Este corect?
Nu am mai fost in medical de a caruta de ani, si nu stiu care este baza de calcul...eu acum am salar fix de 2500 brut /luna(nu am sporuri, am doar deducerea personala si cea pt un copil) Cat pierd la salariul net cu concediul acesta medical pe 2 saptamani? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 22:11, 13 Martie 2010
Cred ca asistentele nu stiau ce cod sa puna, dar doctorul nu stia?
Este obligatoriu ca pe toate certificatele medicale sa fie trecut codul.
hm...
Daca s-a schimbat si sunt eu in momentul de fata dezinformata, cred ca medicul a gresit de prima data.
Ordinul 60/32 din 27 ian.2006 (pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de
sănătate) limiteaza acordarea concediilor medicale cu cod 06, fara internare, la maxim 5 zile calendaristice.

"ART. 31
În caz de urgenţe medico-chirurgicale, pentru care gradul de severitate al bolii nu
impune internarea în spital, concediul medical se acordă de medicul care a asistat