avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 629 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Calcul salariu pentru concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Calcul salariu pentru concediu medical

Am si eu o intrebare referitoare la plata concediului medical. Sunt in medical pentru doua saptamani, din cauza unei traheo-bronsite cu complicatii. Pe prima hartie de CM imi scrie codul de la Urgente medico-chirurgicale, vineri dr de familie a considerat ca nu m-am refacut si mi-a mai dat inca o saptamana de CM. Pe a doua hartie nu mai scrie niciun cod, asistentele care mi-au completat CM mi-au spus doar ca este continuare la primul certificat medical.
La serviciu mi s-a spus ca doar primul Certificat medical il poate lua ca urgenta si platit cu 100%, iar cel de-al doilea il vor plati cu 75%. Este corect?
Nu am mai fost in medical de a caruta de ani, si nu stiu care este baza de calcul...eu acum am salar fix de 2500 brut /luna(nu am sporuri, am doar deducerea personala si cea pt un copil) Cat pierd la salariul net cu concediul acesta medical pe 2 saptamani? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 22:11, 13 Martie 2010
eu am salariul de 1150 ron brut fara alte sporuri
din care 10% se opreste garantie
si50 ron retineri inventar
in perioada 08-02-2010si28-02-2010 am avut concediu medical
din care prima saptamana cu 100%
si a luat salariul in mana pe februarie de 592 ron
INTREBARI:
ESTE OK?
cum se calculeaza?
se opreste CAS in con med?
ce nu se opreste
Ultima modificare: Sâmbătă, 13 Martie 2010
MARIUS_MANOLE, utilizator
Baza de calcul a indemnizaţiilor se determină ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, pe baza cărora se calculează contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură