1.Doresc sa aflu daca pentru a infiinta o firma de administrare imobile CAEN 6823 sunt restrictii legislative pentru actionari.
Daca raspunsul este da, care sunt acestea si unde sunt prevazute ?
Facturile emise vor fi emise cu TVA ?
2.Tinand cont ca PFA poate face angajari, este mai convenabil o astfel de solutie?In acest caz PFA are obligatia sa aiba Atestat de administrator de la Primarie ?
Buna ziua,
Sa inteleg din cele spuse anterior ca in cazul unui SRL cu activitate principala cod caen 6832 nu e necesar atestaul in domeniu? Se poate profesa si fara el. Sau e obligatoriu si in cazul SRL-ului fie sa aiba angajati administratori atestati fie sa aiba autorizatie de la primarie?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Acest document, ”atestatul” este necesar sa fie obtinut de persoanele care lucreaza in firmele respective, adica oamenii sa fi absolvit acel curs pentru administartori (obtine certificatul de calificare), dupa care trebuie sa obtina de la Cons. Local si atestatul.
Retineti ca in cadrul SRL -ului, trebuie sa aveti angajati administratori de imobile atestati.
Sigur, nu se pune problema ca ceilalti angajati sa fie atestati: instalatori, sudori, femei de serviciu, soferi, contabili, juristi, etc.
Pe langa toate acestea, desigur, firma trebuie sa indeplineasca mai multe conditii pentru a putea functiona in acest domeniu (sensibil si ingrat de nu-mi vine sa povestesc...), dar ca in oricare alta afacere, cineva ”cu bani” investeste intr-o afacere si angajeaza personal specializat care sa presteze munca si sa-i aduca si ceva profit, altfel...
Succes!
Am o intrebare referitoare la autorizarea din partea primariei a administratorului de imobile si anume:
Fiind asociat intr-un SRL si avand certificat de absolvire curs administrator imobile si caen 6832 secundar, pot sa lucrez ca administrator imobile pe baza de contract (prestari servicii) fara sa detin autorizarea din partea primariei?
Multumesc anticipat.