avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 954 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Drept Penal. Infractiunea de seductie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Drept Penal. Infractiunea de seductie

Buna, buna tuturor....am o mare nelamurie legat de infractiunea de seductie. Sunt studenta la drept, in Iasi, la Cuza. Si unul dintre subiectele de examen a fost: Infractiunea de seductie este posibila in coautorat? Adevarat sau Fals si desigur argumentand. Va rog lamurti-ma. Multumesc! :(:(
Cel mai recent răspuns: ContSters83715 , utilizator 22:24, 22 Februarie 2012
:offtopic:Dragi colegi forumisti, in ultima vreme cam greu se mai incheaga o dezbatere frumoasa pe terme juridice.Astfel incat luati in considerare si faptul ca o dezbatere poate conduce si inspre alte aspecte, poate conexe si nu cred ca a discutat nimeni aiureli aici, intrucat cei care au discutat vor si sa schimbe anumite idei.Cei care sunteti deranjati uramariti alte subiecte, sunt destule.
Cred ca s-au lamurit multe lucruri interesante aici, chiar daca din punctul de vedere al unora exced sfera topicului.Puteti observa acest aspect si prin prisma numarului mare de vizualizari al acestui topic.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Februarie 2012
Ana Cristina Margu Birou de mediator , Mediator
Ciobanu vasile a scris:

Si totusi.....ce dezbatem ??????
De la seductie la....viol, cred ca este o cale....foarte lunga ( sau foarte scurta in opinia unor colegi de forum!!!!!)
Conform DEX " a seduce= a ademeni, a amagi, a, atrage, a incanta, a cuceri"
Cred ca este bine sa ne referim si sa argumentam strict ce a cerut tanara noastra colega!, alfel o bagam intr-o ceata totala .
Oricum, este foarte interesant modul in care se verifica proverbul: unde dai si...unde crapa !!#-o

Nu cred ca sunteti jurist domnule mediator si de aceea este de inteles...neintelegera situatiei de dvs.