avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... abuzuri ale conducerii scolii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

abuzuri ale conducerii scolii

Sunt profesor şi am participat la concursurile din anii 2009 şi 2011 unde am obt.9,20 si 9,55.Conform Legii Educaţiei Naţionale din 1/2011 si a metodologiei de aplicare a acesteia ar trebui sa beneficiez de prevederile art.253 din legea educaţiei si ale art.62 din metodologia de aplicare ,privind titularizarea in şcoala.
Cu toate acestea directorii şcolii unde profesez in prezent deşi sunt peste 29-30 de ore disponibile pe saptamana ,refuza sa dea postul ca fiind viabil cel puţin 4 ani, ascunzandu-se sub decizia Cons.de administratie care a dat postul ca fiind valabil doar 1 an, membrii sai votând doar ce le-a prezentat conducerea scolii fara a privi in detaliu problemele existe. Menţionez ca în învătământ avem nevoie de cca.18-19 ore sapt. pentru a primi o catedra viabila cel putin un an scolar.
Totodata precizez ca s-au savarsit numeroase vicii de procedura cat si de incadrare deoarece acesta conducere este cunoscuta in zona pentru abuzurile sale si mai ales pentru faptul ca are interese personale in alegerea prof. care trebuie sa predea in scoala.
Deasemenea anul trecut şcolar, aceasta catedra a fost supusa unei ilegalitati comise de conducerea scolii care a acordat o continuitate pe post unei pesoane care nu intrunea conditiile legale si care culmea era ruda cu directoarea prima.
In urma sesizarilor mele si ale luării de atitudine in sedinţa publică de repartizare pe posturi cu sustinerea Inspectoratului ªcolar situatia a fost indreptata.
Anul acesta conducerea şcolii incerca din nou incalcarea flagranta a legii si dosirea postului pentru fina directoarei care nu are nici un drept legal.