avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 345 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contract munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contract munca

Sunt medic rezident in anul I si, in acelasi timp, am contract de munca cu timp partial (4 ore) la un alt spital ca si inspector de specialitate. Precizez ca activitatea de inspector o desfasor dupa incheierea stagiului de pregatire in rezidentiat si ca, anterior promovarii examenului de rezidentiat, am avut contract de munca cu norma intreaga, ca inspector de specialitate. D-nele de le RU din spitalul la care sunt angajata ca rezident stiau ca sunt angajata si la celalalt spital si mi-au intocmit un contract de munca cu norma intreaga ca medic rezident, cu cumul de functii (contract de munca inca nesemnat de mine). Pentru ele, aceasta a insemnat, implicit retragerea din veniturile mele a sporurilor si dreptului de a beneficia de tichetele de masa (nu mi-au fostacordate pentru luna ianuarie). In acelasi timp, nici la spitalul unde sunt angajata ca inspector de specialitate nu mai beneficiez de sporuri si de tichete de masa, si in actul aditional de norma redusa figurand cu cumul de functii.
Am facut sesizare telefonica la serviciul RU din spitalul unde am norma intreaga de angajare si mi s-a raspuns amenintator ca eu figurez la ele cu cumul de functii, drepturile salariale sa mi le acorde cealalta unitate.
Desi inca nu am pregatirea juridica necesara, consultand Codul muncii, Legea 142/1998 si Normele de aplicare a ei, deduc ca, pe d-le de la spit unde sunt angajata cu norma intreaga nici nu trebuia sa le intereseze ce activitati mai desfasor eu dupa programul de rezidentiat.