Cat pot creste , ca si procent, penalitatile de intarziere intr-un contract de telefonie mobila? am avut un abonament care din greseala unui angajat al societatii, a fost reinnoit , fara acordul meu. protectia Consumatorului a intervenit si ia obligat sa inchida abonamentul. in timpul scurs pana la rezilierea contractului eu am tot incercat sa reziliez printru0un formular contractul de la cosmote si tot imi spuneau ca nu se poate.
Acum a fost cesionata creanta catre SC si as vrea sa stiu ca riscuri imi asum prin neplata?
cunosc un avocat care are pe rol un proces tocmai pt un fost client care nu si-a platit suma restanta si i-a scoasa la licitatie locuinta.
Penalitatile sunt stabilite de parti prin contract, de regula intr-un procent fix pe zi de intarziere . Penalitatile se calculeaza la o suma restanta de plata.
Acum a fost cesionata creanta catre Kruk si as vrea sa stiu ca riscuri imi asum prin neplata?
Daca staruiti in neplata debitului acumulat,riscati ca firma recuperatoare,sa desfasoare procedura legala de obtinere titlu executoriu,in baza caruia ulterior sa dispuna executarea bunurilor dvs mobile/imobile/conturi/drepturi salariale,prezente si viitoare
Procentul de penalizare ar trebui sa fie mentionat in contractul incheiat cu operatorul de telefonie mobila .
Legislatia actuala nu impune un procent maximal , iar cuantumul calculat in suma absoluta poate depasi valoarea debitului daca asa se mentioneaza in cohtract .
Succes in lupta cu ex......!
Adrian
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Abonament telefon
floraresu
Buna ziua, am avut un abonament in 2009 la care am renuntat fara sa-l reziliez. In 2010 am primit o somatie de plata ( de la recuperatori) si am platit ... (vezi toată discuția)