avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 375 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... dosar penal neplata taxa UPFR( Uniunea Producatorilor ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

dosar penal neplata taxa UPFR( Uniunea Producatorilor de Fonograme din Romania)

Povestea suna cam asa,ma implica si pe mine persoana fizica si societatea la care lucrez ! In fine,s-a intamplat ca anul trecut sa vina cei de la UPFR in magazinul in care lucrez ca lucrator comercial si ascultam muzica la doua boxe mici de calculator pe laptopul personal sa-mi atraga atentia ca nu e ok asa si ca cei de la firma la care lucrez ar trebui sa palteasca taxa pt redare muzica ambientala sau ceva asemanator si apoi ca in rest pot asculta linistit pan ala plata acestei taxe! Am vorbit cu patronul,a zis ca se rezolva,am mai insistat si a zis ca e ok,dar n-a facut nimic in privinta aceasta,eu n-am mai verificat si astazi m-am trezit cu politia economica ca au plangere de la cei de la UPFR pentru societatea la care lucrez ca au mai venit intre timp si au auzit muzica si ne-au verificat ca nu am platit taxele astfel au depus o plangere penala! Cei de la politia economica au constatat astazi ca intradevar ascultam muzica de pe laptopul personal de pe youtube ca daca era ceva tras de pe net era si mai grav si mi-au intocmit un proces verbal in care imi cer prezentarea insotit de administratorul firmei la sediul lor pentru solutionarea problemei! Patronul a zis ca ma imputerniceste pe mine ca el mi-a zis ca sa nu ascult si alte lucruri care logic imi pica mie in cap! Ce-i grav este faptul ca mi s-a spus de cei de la politia economica ca mi se poate face dosar penal si mie persoana fizica,eu nestiind absolut nimic despre faptul ca nu am voie sa ascult muzica de pe laptopul personal pentru ca nu mi-a zis nimeni pana azi cand am primit citatia,plus plata unei contraventii deloc mici pentru un salariu de lucrator comercial la no