avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 811 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Contract furnizare apa potabila
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Contract furnizare apa potabila

Sunt administrator la asociatie de proprietari si , avand in vedere modificarea permanenta a preturilor la apa, la canalizare, apa meteo, nu doresc sa semnez Contractul de furnizare, decat dupa ce se adauga unele clauze prevazute si in Regulamentul Cadru.Va rog f mult sa-mi spuneti ce repercursiuni pot avea daca refuz sa semnez in cazul in care Regia refuza sa includa aceste clauze:
1. Sa se mentioneze documentele care stau la baza relatiilor contractuale;

2. Sa se aduge in contract :
Din REGULAMENTUL- CADRU de organizare si functionare a serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare:
- CAP. 4
Retele publice de alimentare cu apa si de canalizare
SECTIUNEA a 3-a
ART. 27
(2) Inaintea repunerii in functiune a alimentarii cu apa potabila operatorul
va afisa la fiecare utilizator care a avut intrerupta furnizarea apei timpul
necesar evacuarii la canalizare a apei din reteaua interioara de apa potabila, pentru asigurarea conditiilor de potabilitate a apei.

- CAP. 12
Dispozitii finale si tranzitorii
ART. 86
In cadrul contractelor incheiate cu consumatorii se vor indica standardele, normativele si tarifele legale, valabile la data incheierii acestora.
In afara clauzelor de mai sus prevazute in Regulamentul cadru, doresc sa discutam :

3. La unul din punctele Contractuale , Regia mentioneaza ca in cazul in care aparatul de inregistrare a consumului este defect, se da media lunii anterioare numai pentru luna in care se constata defectiunea.In lunile urmatoare urmand a se stabili consumul in pausal. aceasta clauza da posibilitatea prestatorului sa tergiverseze repararea debitmetrului , acest lucru fiind in favoarea sa. Obligatia de a repara apometrele si de a contoriza consumul este a Societatii prestatoare si nu a beneficiarului de servicii.

4.RAJA a incheiat 2 contracte cu doi consumatori pentru un singur bransament.Nu este corect, avand in vedere ca cei doi consumatori sunt in acelasi imbil.Dorim rezilierea contractului cu celalalt consumator deoarece proprietarul de bransament este Asociatia de proprietari.
5. Contractele sunt incheiate intre Furnizor si Asociatia de proprietari. RAJA solicita copii dupa actele de identitate ale presedintelui de asociatie.Nu este corect sa se solicite copii dupa actele de identitate cu atat mai mult cu cit acestia sunt alesi anual. In cazul solutionarilor unor litigii in Instanta, parata este asociatia de proprietari si va fi reprezentata de Comitetul Executiv de la acea data. Apoi, nu stim cat de securizate sunt datele cu caracter personal, avand in vedere numarul mare de salariati care au acces la aceste contracte.
Va multumesc mult.
Cel mai recent răspuns: eliasav , utilizator 15:55, 1 Mai 2012
Aveti mai multi furnizori de apa in oras?
Daca nu,ei canta si noi dansam,nu prea avem de ales.[EDIT[
Ultima modificare: Marți, 17 Aprilie 2012
elga50, moderator

Aveti mai multi furnizori de apa in oras?
Daca nu,ei canta si noi dansam,nu prea avem de ales.

totul se bazeaza pe neimplicarea noastra in problemele urbei.
Am incercat si noi cu o regie sa modificam contractul. Am pastrat acelasi format dar l-am adaptat asociatiei nostre. Nu au vrut sa-l accepte. Stam si-acum dupa 2 ani de la acea incercare cu un contract vechi de 10 ani. Platim lunar facturile si mergem mai departe.
Ne-au solicitat copii ale actelor de identitate ale presedintelui si administratorului, procesul verbal al adunarii generale prin care a fost ales presedintele si contractul incheiat cu asociatia.
Le-m facut o adresa la care am atasat contractul adaptat de noi. In acea adresa le-am explicat ca nu le punem la dispozitie copii ale documentelor solicitate pentru ca nu ne obliga legislatia... Totusi, ca sa indeplinim cererea furnizorului i-am solicitat si noi, asociatia, sa anexeze la contract copii ale actelor de identitate a persoanelor care semneaza contractul si actele lor de angajare.
Si s-a facut liniste. Ei ne factureaza lunar, iar noi platim lunar chiar fara contract in vigoare pentru ca asociatia si-a schimbat denumirea de mult.
eliasav a scris:


Aveti mai multi furnizori de apa in oras?
Daca nu,ei canta si noi dansam,nu prea avem de ales.

totul se bazeaza pe neimplicarea noastra in problemele urbei.



Oare in ce "urbe" putem sa ne implicam,daca ne spuneti si noua cum va implicati Dumneavoastra o sa va urmam exemplu.
Daca nu semnam contractele si imobilul este lasat fara apa rece,apa calda,gaze, electricitate,caldura,oare proprietarii apartamentelor sunt interesati daca suntem revolutionari sau daca suntem gospodari?
Daca ar fii mai multi furnizori la fiecare utilitate.......
Oare in ce "urbe" putem sa ne implicam,daca ne spuneti si noua cum va implicati Dumneavoastra o sa va urmam exemplu.

sistemul se bazeaza pe faptul ca suntem dezbinati si nu ne impartasim experienta.
Ba mai rau cand cineva vine cu o idee (poate nesemnificativa), altcineva ii spune ca nu se poate face nimic sau i se raspunde sarcastic...

spre exemplu, tin legatura cu persoane care au conexiuni in foarte multe asociatii de proprietari si incercam sa ne coordonam actiunile.

Un bun exemplu este pretul apei majorat cu acordul autoritatilor pe motiv de investitii.
Probabil nu sunteti din Bucuresti, asa ca probabil nu va intereseaza subiectul.

Avem cel putin 2 ONG-uri: FAPR si Liga ... nu am observat prea multe incercari de a le implica in problemele noastre.
Daca ar fii mai multi furnizori la fiecare utilitate.......


la nivel teoretic, apa rece nu poate fi oprita.

Sistemul functioneaza pentru ca suntem obisnuiti doar sa vociferam, iar cand vine vorba de a ne solicita drepturile renuntam pentru ca printre noi se gaseste cineva care ne spune ca nu are rost nici macar sa incercam ...

Sa spunem doar ca suntem in an electoral, iar regiile sunt in subordinea consiliilor locale ...
Chiar nu putem sa ii intrebam pe candidati care este pozitia lor in legatura cu problemele asociatiilor?
Nu trebuie sa ne asteptam la rezultate spectaculoase, dar daca nu facem nimic nu o sa ne rezolve nimeni problemele.

Domnule @thran
Nu e important ce am facut eu, era mai important sa ne impartasiti din experienta dvs. in relatia cu autoritatile.

Sistemul functioneaza pentru ca, anual, cand se face statistica respectarii legii transparentei constata scaderea numarului de petitii, reclamatii si sesizari.
In concluzie cetatenii sunt multumiti de alesii lor!
Ultima modificare: Miercuri, 18 Aprilie 2012
eliasav, utilizator

Alte discuții în legătură

Pretul apei in bucuresti - majorat cu 34% eliasav eliasav O persoana informata mi-a transmis ca firma franceza ce detine monopulul asupra apei potabile in Bucuresti a solicitat majorarea pretului per mc cu ... (vezi toată discuția)
Chemare in judecata adipir adipir CUM POT DESCHIDE O ACTIUNE IN INSTANTA PRIVIND RETINEREA ABUZIVA A APEI METEORICE PE FACTURA ASOCIATIEI DE PROPRIETARI. PE CE LEGISLATIE SE BAZEAZA ... (vezi toată discuția)
Se poate sista furnizarea apei la bloc? david9797 david9797 rog... exista lege care interzice oprirea apei potabile la bloc? sunt restante la bloc.. (vezi toată discuția)