avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 174 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Contract furnizare apa potabila
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Contract furnizare apa potabila

Sunt administrator la asociatie de proprietari si , avand in vedere modificarea permanenta a preturilor la apa, la canalizare, apa meteo, nu doresc sa semnez Contractul de furnizare, decat dupa ce se adauga unele clauze prevazute si in Regulamentul Cadru.Va rog f mult sa-mi spuneti ce repercursiuni pot avea daca refuz sa semnez in cazul in care Regia refuza sa includa aceste clauze:
1. Sa se mentioneze documentele care stau la baza relatiilor contractuale;

2. Sa se aduge in contract :
Din REGULAMENTUL- CADRU de organizare si functionare a serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare:
- CAP. 4
Retele publice de alimentare cu apa si de canalizare
SECTIUNEA a 3-a
ART. 27
(2) Inaintea repunerii in functiune a alimentarii cu apa potabila operatorul
va afisa la fiecare utilizator care a avut intrerupta furnizarea apei timpul
necesar evacuarii la canalizare a apei din reteaua interioara de apa potabila, pentru asigurarea conditiilor de potabilitate a apei.

- CAP. 12
Dispozitii finale si tranzitorii
ART. 86
In cadrul contractelor incheiate cu consumatorii se vor indica standardele, normativele si tarifele legale, valabile la data incheierii acestora.
In afara clauzelor de mai sus prevazute in Regulamentul cadru, doresc sa discutam :

3. La unul din punctele Contractuale , Regia mentioneaza ca in cazul in care aparatul de inregistrare a consumului este defect, se da media lunii anterioare numai pentru luna in care se constata defectiunea.In lunile urmatoare urmand a se stabili consumul in pausal. aceasta clauza da posibilitatea prestatorului sa tergiverseze repararea debitmetrului , acest lucru fiind in favoarea sa. Obligatia de a repara apometrele si de a contoriza consumul este a Societatii prestatoare si nu a beneficiarului de servicii.

4.RAJA a incheiat 2 contracte cu doi consumatori pentru un singur bransament.Nu este corect, avand in vedere ca cei doi consumatori sunt in acelasi imbil.Dorim rezilierea contractului cu celalalt consumator deoarece proprietarul de bransament este Asociatia de proprietari.
5. Contractele sunt incheiate intre Furnizor si Asociatia de proprietari. RAJA solicita copii dupa actele de identitate ale presedintelui de asociatie.Nu este corect sa se solicite copii dupa actele de identitate cu atat mai mult cu cit acestia sunt alesi anual. In cazul solutionarilor unor litigii in Instanta, parata este asociatia de proprietari si va fi reprezentata de Comitetul Executiv de la acea data. Apoi, nu stim cat de securizate sunt datele cu caracter personal, avand in vedere numarul mare de salariati care au acces la aceste contracte.
Va multumesc mult.
Cel mai recent răspuns: eliasav , utilizator 15:55, 1 Mai 2012
Doamna @eliasav
Sunt din Bucuresti si nu sunt deloc sarcastic,v-am intrebat ce ati facut Dumneavoastra ca sa va urmam exemplu fara sa glumesc,am vrut sa stiu cu adevarat cum va implicati si in masura posibilitatilor sa procedam la fel.
Mai spuneti: "Avem cel putin 2 ONG-uri: FAPR si Liga ... nu am observat prea multe incercari de a le implica in problemele noastre",ati incercat sa le implicati?
Se implica daca platiti un abonament lunar (care creste cheltuiala/condominiu), dar nu in problemele cu furnizorii,NICIODATA nu se vor implica in negocierea preturilor!!!
Daca aveti ceva idei sa ne coordonam actiunile astept mesaj pe privat,nu sunt carcotas dar m-am lovit de multe probleme in legatura cu Asociatia si cu o floare nu se face primavara.
"Sistemul functioneaza pentru ca suntem obisnuiti doar sa vociferam, iar cand vine vorba de a ne solicita drepturile renuntam pentru ca printre noi se gaseste cineva care ne spune ca nu are rost nici macar sa incercam ..."

SA INCERCAM!!
...,NICIODATA nu se vor implica in negocierea preturilor!!!

Aici intervine ANRSC o institutie care nu este transparenta la nivelul la care ne asteptam.

Conform legislatiei in vigoare, ANRSC avizeaza pretul apei (lucru consemnat pe facturile emise de APANova.

de altfel am deschis un subiect pe tema majorarilor aprobate de catre ANRSC.

Pentru stiinta dvs. fiecare metru cub consumat de utilizatorii casnisci aduce 1 leu (fara TVA) pentru finalizarea investitiei de la Glina etapa I faza II care se va finaliza la finele anului 2025.

In acest sens, puteti solicita precizari ANRSC dar si primariei generale Bucuresti unde exista o structura special infiintata cu buget anual de 700 000 euro cu finantare de la RADET (350000 euro) si APANOVA (350 000 euro). adica tot de catre bucuresteni.

reducerea preturilor ar afecta atat investitia de la Glina cat si bugetul AMRSP. (autoritatea metropolitana de reglementare a serviciilor publice).
secretariat@amrsp.com.ro
[ link extern ] /

Am avut un contract cu o firma de repartitoare si care a nesocotit contractul (care are putere de lege intre semnatari), pentru ca ANRSC avea o reglementare proprie plaiurilor mioritice.


Ultima modificare: Marți, 1 Mai 2012
eliasav, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pretul apei in bucuresti - majorat cu 34% eliasav eliasav O persoana informata mi-a transmis ca firma franceza ce detine monopulul asupra apei potabile in Bucuresti a solicitat majorarea pretului per mc cu ... (vezi toată discuția)
Chemare in judecata adipir adipir CUM POT DESCHIDE O ACTIUNE IN INSTANTA PRIVIND RETINEREA ABUZIVA A APEI METEORICE PE FACTURA ASOCIATIEI DE PROPRIETARI. PE CE LEGISLATIE SE BAZEAZA ... (vezi toată discuția)
Se poate sista furnizarea apei la bloc? david9797 david9797 rog... exista lege care interzice oprirea apei potabile la bloc? sunt restante la bloc.. (vezi toată discuția)