avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 535 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Modificare / Reziliere contract RCS RDS
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Modificare / Reziliere contract RCS RDS

Buna ziua.
M-am "izbit" de urmatoarea problema: dupa ce am semnat un contract cu RDS RCS pentru upgrade de abonament - la 30 EURO (4 ani de contract derulat cu plata la zi, in ciuda calitatii proaste a serviciilor de telefonie, situatie sesizata departamentului tehnic in numeroase randuri), am primit de la RCS RDS o instiintare scrisa prin care mi se spunea ca pot semna un contract de 15 EURO, urmand sa primesc aceleasi servicii de telefonie ca si pentru 30 euro - valoarea contractului semnat acum cateva zile, diferenta fiind largimea de banda la internet.
Am contactat persoana care mi-a facut contractul si mi-am manifestat dorinta de a "reduce" (downgrade) abonamentul d ela 30 EUR la 15 EUR. Mi s-a spus ca e imposibil, ca sunt obligat sa merg cu contractul de 30 EUR pe 1 an de zile (atat tine contractul).
Mi se pare de neconceput sa nu poti refuza un produs pe motiv ca nu e potrivit nevoilor tale, cu atat mai mult cu cat vreau sa achizitionez DE LA ACCEASI FIRMA alt produs, e adevarat, mai ieftin si care se potriveste nevoilor.
Ce sanse am sa castig un eventual proces cu RCS-RDS?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: TheAce , utilizator 16:02, 11 Decembrie 2008
Cititi cu atentie toate clauzele contractului incheiat si vedeti in ce conditii il puteti rezilia.
Sansele in eventualitatea unui proces sunt destul de mici iar procesul ar fi lung si costisitor....
Dupa ce veti citi cu atentie contractul va veti convinge ca sansele sunt minime. Odata semnate inseamna ca s-au acceptat toate conditiile lor. Consumatorul nu prea are drepturi ci doar obligatii.
Ultima modificare: Sâmbătă, 6 Decembrie 2008
Aurelian Cîcu, Consilier juridic
Eu m-am trezit cu o factura de la RDS de 675 RON pentru o perioada de 15 luni pentru un contract pe care eu il credeam reziliat din 2006 (am cerut transferul de pe PJ pe PF). Pana la aceasta factura nu am primit nicio alta factura si nici pe pagina lor de internet nu apare ca mi s-a emis vreo in perioda respectiva: [ link extern ]

Eu am cererea de transfer pe care le-am trimis-o! Ei zic ca nu e buna, ca ce am eu este doar pentru Cablu Tv, adica ca s-a facut trecerea doar la cablu. Trecand peste faptul ca e aberant sa ai internet prin cablu fara sa ai cablu, totusi, cum pot sa imi ceara bani pentru niste servicii care nu au fost facturate cand trebuia??? In contract scrie foarte clar:

"RDS va factura către beneficiar, în prima decadă a lunii, în avans, abonamentul pentru luna în curs, precum și contravaloarea serviciilor adiţionale pentru luna anterioară dacă este cazul"

Eu de unde puteam stii ca rezilierea nu s-a facut corect, probabil din vina operatoarei lor ? Facturi nu primeam, pe internet nu aparea nimic!

Ce pot sa fac?
Ultima modificare: Joi, 11 Decembrie 2008
TheAce, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)
Bună ziua, am și eu o nelămurire cu privire la telefonia mobila. ... Ybaion Ybaion Bună ziua, am și eu o nelămurire cu privire la telefonia mobila. Am un abonament de circa 10 ani la Telecom TV în care este inclus și un abonament de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract cu firma de furnizare internet kissmy09 kissmy09 Buna seara ! va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns ....in luna dec 2012 am incheiat un contract cu o firma de furnizare internet de cartier...si fara ... (vezi toată discuția)