avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 703 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Semnatura electronica la BRD
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Semnatura electronica la BRD

Buna ziua! E normal la un schimb valutar la BRD sa mi se ceara sa semnez electronic ? Au motivat ca nu am mai facut la ei operatiuni bancare si ca trebuie sa aiba semnatura mea. De ce le trebuie semantura electronica a clientilor si daca e legal ce se intampla
Cel mai recent răspuns: ani_beita , utilizator 15:41, 16 August 2012
Ce intelegeti prin "semnatura electronica"?
Ce v-au pus sa faceti, mai exact?
Am facut un schimb valutar si la final dupa ce am semnat chitanta tanarul care a operat a spus sa iau pixul si sa semnez pe un pad electronic. Am crezut ca asta face parte din operatiunea de schimb valutar , ulterior a adaugat ca vor ca semnatura mea sa o stocheze. Deoarece nu mi s-a spus daca vreau sau nu sa imi stocheze semnatura si nu am un protocol semnat in privinta a ce vor sa faca cu semnatura mea am multe semne se intrebare.
Multumesc !
Ultima modificare: Marți, 1 Mai 2012
route, utilizator
Am si eu o problema asemanatoare: sunt client BRD si am primit un telefon de la o d-na inspector care m-a chemat sa imi fac semnatura electronica, cum ca ar fi obligatoriu, conform BNR. O sa ma duc la sediul bancii, dar doream sa fiu putin mai informata.
eu nu sunt client BRD , nu am cont la el pur si simplu am facut un schimb valutar. Am intrebat la BCR de procedura asta de a lua semantura electronica la BRD si au spus ca unele banci iau semantura electronica, la BCR nu se procedeaza asa. In concluzie ceea ce afirma cei de la BRD ca BNR ar solicita semantura electronica este o minciuna
Este bulversant sa primesti un telefon de asemenea natura, mai ales ca eu am vazut, in institutia in care lucrez, ca s-a solicitat semnatura electronica pentru depunerea electronica a declaratiilor, iar eu nu am nimic de declarat online. Nu este prima oara cand am discutii contradictorii cu sucursala BRD Moinesti, ultima fiind pe tema actualizarii datelor cand nu am nimic de actualizat, finalizandu-se cu o cerere prin care cer eu actualizarea datelor. Dupa indelungi si obositoare parlamentari, am semnat acea cerere. Am ajuns la concluzia ca nu au activitate. Si ce credeti, la 3 zile dupa ce am fost la sediul bancii, am fost sunata din nou...pe aceeasi tema. Colega(prima) cea silitoare uitase sa introduca asa zisa actualizare in calculator. :(( ...sa plang...sa rad... Au sedii impunatoare dar lasa de dorit in privinta serviciilor.

Alte discuții în legătură

Intrebare legata tot de banca anam86 anam86 Buna ziua, Am o intrebare la dvs. legata tot de un credit. In luna Februarie am ramas fara loc de munca si nu am reusit sa ma reangajez pana in momentul de ... (vezi toată discuția)
Specimen de semnatura mirella_iorga mirella_iorga Buna ziua! am si eu o intrebare in legatura cu specimenul meu de semnatura. Am facut o pensie private asa cum era legea in 2007 la ING. Nu am fost contactata ... (vezi toată discuția)