avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 847 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz Furnizor Telefonie Mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz Furnizor Telefonie Mobila

Am trei abonamente la o companie de telefonie mobila,de ani de zile,nici unul nu include internet. Acum doua zile am schimbat telefonul baietelului cu unul nou.Imediat am primit un mesaj destul de confuz de la acea firma. In momentele urmatoare baietelul a constatat ca are acces la internet.A stat cca 15min pe net timp in care si-a descarcat un joc,si s-a mai uitat la unele site-uri.Dupa 1h si 5 min am sunat la orange si am cerut restrictionarea internetului.
Surpriza a venit ziua urmatoare 53 de euro de plata, in conditiile in care la metrou,si mall uri este acces internet gratuit
Se poate face ceva???? mi se pare revoltator
Multumesc.
Ultima modificare: Luni, 7 Mai 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 19:37, 7 Mai 2012
Puteti sa verificati ce ati facut atunci cand ati schimbat telefonul ptr baietelul dvs. Spuneti ca ati schimbat pe cel vechi cu cel nou. Asta inseamna ca ati facut ceva contract la cumparare,iar asa cum stiti si dvs,operatorii care vand,va vorbesc,va spun avantaje,dezavantajemoferte,etc,apoi e posibil ca atunci cand ati semnat contractul la cumpararea noului mobil sa fi fost introdus si internetul,iar dvs poate nu ati stiut.
Va rog verificati ce scrie in contract si apoi reveniti.
Daca nu ati semnat un contract ptr internet mobil,ar fii bine sa mergeti la protectia consumatorului cu noul telefon,abonamentul,contractul,etc si apoi vedeti si dvs unde e greseala.
Succes
Nu ne putem pronunta in conditiile in care spuneti
Imediat am primit un mesaj destul de confuz de la acea firma. In momentele urmatoare baietelul a constatat ca are acces la internet.
Ce scrie in acel mesaj?

Mai spuneti ca a descarcat si un joc, aveti certitudinea ca descarcarea era gratuita?

Solicitati firmei respective lamuriri in scris (mail) sau asteptati factura ca sa va lamuriti despre ce este vorba.
Daca dupa ce vi se raspunde sau dupa ce vedeti factura aveti certitudinea ca v-au taxat abuziv, puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor; o simpla povestire a faptelor, ca aceasta pe care ati scris-o pe forum, nu va fi luata in seama. Trebuie sa probati ceea ce sustineti. Pentru ca o reclamatie sa fie luata in considerare trebuie sa indeplineasca anumite conditii. Puteti citi acest topic ca sa va lamuriti:

www.avocatnet.ro/content/for...


Interventie moderator

Tarzan2012, am rugamintea sa va abtineti de la sfaturi dupa ureche pe Avocatnet.
Ce ati scris aici:
Daca nu ati semnat un contract ptr internet mobil,ar fii bine sa mergeti la protectia consumatorului cu noul telefon,abonamentul,contractul,etc si apoi vedeti si dvs unde e greseala.
e un sfat bun de urmat de catre cineva care vrea sa se faca de ras la poarta ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu firma de telefonie mobila Crocusel Crocusel Buna ziua, Am avut un abonament tip Familly cu 5 nr .Din aceste 5 nr am pastrat 2 pe care le-am trecut pe un alt tip de abonament. Pentru celelalte 3 nr am ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)
Abonat telefonie mobila stoicamaria stoicamaria Buna ziua si bine v-am gasit! Sunt o noua cititoare a paginii dvs,si ma bucur ca aici am gasit multe informatii utile. Sa incep prin a va relata povestea ... (vezi toată discuția)