Nu ne putem pronunta in conditiile in care spuneti
Imediat am primit un mesaj destul de confuz de la acea firma. In momentele urmatoare baietelul a constatat ca are acces la internet.
Ce scrie in acel mesaj?
Mai spuneti ca a descarcat si un joc, aveti certitudinea ca descarcarea era gratuita?
Solicitati firmei respective lamuriri
in scris (mail) sau asteptati factura ca sa va lamuriti despre ce este vorba.
Daca dupa ce vi se raspunde sau dupa ce vedeti factura aveti certitudinea ca v-au taxat abuziv, puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor; o simpla povestire a faptelor, ca aceasta pe care ati scris-o pe forum, nu va fi luata in seama. Trebuie sa probati ceea ce sustineti. Pentru ca o reclamatie sa fie luata in considerare trebuie sa indeplineasca anumite conditii. Puteti citi acest topic ca sa va lamuriti:
www.avocatnet.ro/content/for...
Interventie moderator
Tarzan2012, am rugamintea sa va abtineti de la sfaturi dupa ureche pe Avocatnet.
Ce ati scris aici:
Daca nu ati semnat un contract ptr internet mobil,ar fii bine sa mergeti la protectia consumatorului cu noul telefon,abonamentul,contractul,etc si apoi vedeti si dvs unde e greseala.
e un sfat bun de urmat de catre cineva care vrea sa se faca de ras la poarta ANPC.