avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1477 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediul prenatal/ de crestere a copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediul prenatal/ de crestere a copilului

Buna ziua,
daca ma puteti ajuta cu o lamurire. Sunt insarcinata in saptamana a 10a si sunt in concediu medical incepand de saptamana aceasta pana in prenatal datorita problemelor sarcinii mele. Vroiam sa stiu daca calculul care mi se va face pentru media veniturilor lunare anterior nasterii copilului va include si aceste luni de concediu medical sau numai lunile in care chiar am lucrat si am platit contributiile la stat. Multumesc mult pentru ajutor.
Cel mai recent răspuns: EvaB , utilizator 10:57, 19 Iunie 2012
Prenatal se acorda incepand cu a 32a saptamana de sarcina,deci fiind in a 10a in prezent,si spunand ca va fi in medical pana la intrarea in prenatal,va beneficia de 22saptamani de concediu medical.Venitul reprezentat de Indemnizatia de cm aferenta acestor 22 de saptamani de cm ,va intra in baza de calcul a indemnizatiei pt. concediul prenatal.
Ultima modificare: Luni, 18 Iunie 2012
ContSters136493, utilizator
multumesc tare mult pentru ajutor, sunt lamurita acum.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cateva lamuriri pentru gravidute va rog :) Marioara2011 Marioara2011 Sunt o graviduta care intentioneaza de la data de 1 Septembrie sa intre in concediu de risc maternal. La acea data voi fi in saptamana a 22-a cea ce inseamna ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie concediu prenatal si postnatal Gabriela Negrut Gabriela Negrut Buna ziua, Va rog sa ma lamuriti, daca se poate, in urmatoarele situatii: Incapand cu jumatatea lunii mai una dintre salariate intra in concediu ... (vezi toată discuția)