avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 141 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Student, infiintare firma SRL-D
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Student, infiintare firma SRL-D

Sunt student, la sfarsitul anului 2, si as vrea sa infiintez o firma SRL/SRL-D. Mentionez ca la inceput voi lucra singur(nu voi avea angajati).

As vrea sa o infiintez cap-coada prin internet la onrc.ro, se poate? (sau care sunt pasii)

Cat costa tot ? (avand in vedere ca sunt scutit de anumite taxe)

Care este diferenta intre SRL/SRL-D. Nu vreau sa beneficiez de acea alocatie financiara la inceput. Daca ma intereseaza mai tarziu, mai pot beneficia de ea?

Care este varianta cea mai buna in cazul meu? (referitor la infiintarea firmei, formei juridice)

Multumesc pentru ajutor.
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 07:05, 22 Iunie 2012
C-sa faci Srl-D trebuie sa ai un plan de afaceri pe care sa ti-l apropbe guvernu cea ce sun slabe sanse si in cazul in care3 nu indeplinesti planul de afaceri nu i-ti da vioe sa functionez cu firma respectiva si te obliga sa platesti taxele de inchidere a ei si taxele de deschidere pe care la inceput i-ti zic ca nu le platesti. Contabila mea lucreaza la registrul comertului si am vrut si eu sa i-mi fac firma respectiva adica SRL-D si mi-a explicat situatia de mai sus.Daca vrei neaparat sa i-ti faci o firma cel mai bine este un II findca ai voe sa angazez pana la 7 persoane, platesti inpozit pe profit 16% si se lucreaza foarte usor cu actle.
vyo-stefi a scris: