avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1321 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu odihna

Buna seara,lucrez ca sofer la o firma dim luna iunie 2011. La anagajare mi sa spus verbal ca o sa lucrez 6 saptamani in europa si 2 saptamani liber acasa si concediu de odihna suplimentar de cele 2 saptamani.La cererea verbala a concediului de odihna am aflat ca am fost pontat in fiecare luna cate 2 zile in C.O. fara a stii acest lucru.Astazi am trimis firmei cerere de inceterea contractului de munca cu acordul partilor care a fost aprobata .Vreau sa stiu cum pot cere bani pe concediu legal de odihna.La o sesizare a ITM cum sa demonstrez ca acele 2 zile de C.O. au fost trecute in pontaj fara cererea mea.Oare este normal ce a facut managerul in acest caz?
Cel mai recent răspuns: gabydutescu , utilizator 18:20, 8 Iulie 2012
Va multumesc, as dori sa stiu daca am trecut in contract de munca timp de lucru 8h pe zi 5 zile pa saptamana iar eu lucrez ca sofer si ma supun normelor AETR care spun ca intr-o zi de lucru pot sa am max 13 h de activitate din care max 9 h de condus restul find pauze alte activitati(incarcari,descarcari,asigurarae marfa etc) sau timp la dispozitie,pot cere plata orelor care le muncesc in plus adica diferenta de la 8 la 13h, daca acest lucru nu este stipulat in contactul de munca? Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nereguli firmă adrian.achim adrian.achim Bună ziua! locuiesc in jud.HD şi lucrez ca sofer maşină de mare tonaj, COR 833201 ,pentru un s.r.l. cu sediul în județul TM, din noiembrie 2014. Am un ... (vezi toată discuția)