avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1358 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... concediu de crestere a copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

concediu de crestere a copilului

Buna ziua!
Am cateva intrebari referitoare la modalitatea de acordare a concediului de cresteere a copilului. Eu sunt profesor titular in Romania, dar in urma cu doi ani am optat pentru un concediu fara plata, iar anul trecut am lucrat in cadrul unui proiect de colaborare cu MECTS. Am platit la stat doar impoitul de 16%, fara alte contribute. Din aceasta toamna, 2012, voi continua colaborarea cu MECTS. Mentionez ca pentru lunile iulie si august nu am contract de colaborare. In toata aceasta perioada de colaborare postul din Romania mi-a fost rezervat. Ma intrebam daca pot beneficia in aceste conditii de concediu de crestere a copilului, incepand cu luna februarie sau martie 2013. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: anycyk , utilizator 22:10, 14 Iulie 2012
Nu este vorba de plata unui impozit,ci de realizarea unui venit,sau de aflarea intr-o situatie considerata asimilata,ca de ex. somaj.concediu medical,etc.
ok.Va multumesc pentru lamuriri!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conditii pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului gherlananca gherlananca Sunt insarcinata si am ca termen al nasterii 11 sept 2013. Din 2 martie 2013 sunt tot in concediu medical (datorita contractiilor) si medicul mi-a interzis sa ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie crestere copil iulyca iulyca buna, sunt iulia si am o intrebare. Am fost angajata in invatamant din februarie 2011 pana in iunie 2011. In lunile iulie si august am avut o intrerupere de ... (vezi toată discuția)