avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract internet si telefon fix facut pe 16 ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract internet si telefon fix facut pe 16 august 2012

Buna ziua, pe data de16-08-2012 am facut un contract pentru internet si voce fixa 12gb de14euro,daracest ab doream sa-l folosesc in comuna Dilga nu in bucuresti si acest lucru i l-am spus agentului care m-a asigurat ca nu va fi nici o problema. pe 17 m-am dus LA DILGA sa le instalez dar internetul merge putin si se blocheaza, iar telefonul pot sa sun,dar nu pot fi sunata, pe20-08 ma duc la acelasi el agent ii spun ca nu functioneaza din lipsa de semnal si vreau sa reziliez contractul .el imi spune ca nu se poate.cer o verificare pe 25 mi s-a spus ca semnalul e la limita si azi sa-mi cumper o antena ce pot face .multumesc

[Editat - nu postati pe forum numele persoanelor fizice sau juridice, ci doar problema pe care o aveti. Multumesc]
Ultima modificare: Sâmbătă, 25 August 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 18:38, 25 August 2012

aurora1967 a scris in topic nou deschis:


revin cu completari la mesajul anterior,dupa ce operatoarea vodafone mi-a spus ca pt a folosi netul si tel fix trebuie sa cumpar o antena eu am spus ca nu cumpar fiindca nu stiu daca o sa mearga si vreau sa reziliez contractul adat-o la intors m-a intrebat daca am semnal la adresa din buletin fiindca daca am nu pot rezilia contractul


Puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor, intemeiata pe Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii, pentru ca ceea ce au facut ei se incadreaza in opinia mea la practici comerciale inselatoare (asa cum sunt ele definite in Sectiunea 5 din aceasta lege).

Inainte de a face reclamatia trebuie sa notificati in scris firma despre faptul ca doriti fie rezilierea contractului fie remedierea situatiei; in hartia pe care le-o veti trimite (cu confirmare de primire) scrieti si adresa reprezentantei si numele agentului cu care ati discutat si care v-a asigurat ca veti avea semnal in localitatea pentru care ati facut abonamentul. Aceasta hartie impreuna cu raspunsul lor vor fi necesare cand veti face reclamatia pentru ca cei de la ANPC solicita consumatorilor sa prezinte dovada incercarii de rezolvare pe cale amiabila a problemelor.
Trimiteti notificarea la firma si prin mail, poate vor raspunde mai repede si poate aveti si noroc sa faca ceva pentru a va ajuta:

Aveti aici un ghid de intocmire a unei reclamatii la ANPC:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exista o autoritate care sa controleze anpc, daca aceasta isi bate joc de petenti?? ContSters437822 ContSters437822 Buna ziua, Incerc sa reziliez un contract de telefonie mobila Digi, deoarece nu am semnal nici la telefon nici la internet. Numarul respectiv este cel de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie orange Chris1101 Chris1101 Buna ziua, In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si ... (vezi toată discuția)
Probleme cu furnizor servicii tv miticamanea miticamanea Sunt abonat Romtelecom pentru un pachet de servicii de telefonie, internet şi televiziune prin internet (IPTV), ultimul serviciu contractat fiind televiziunea ... (vezi toată discuția)