avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Avocatura in alte state
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Avocatura in alte state

Buna ziua,ma numesc Bogdan,sunt student la Drept in Romania si as dori sa va adresez urmatoarea intrebare:Daca termin dreptul in Romania pot profesa ca si jurist sau avocat sau notar,etc in orice alta tara sau numai in anumite tari,si daca da cam ce diferente sau cursuri suplimentare ar fi de urmat. multumesc
Cel mai recent răspuns: jhonyqz , utilizator 14:31, 18 Septembrie 2012
Daca sunteti solicitat puteti pleca din Romania in alte state UE si sa acordati asistenta juridica chiar daca veti fi inscris intr-un barou din Romania.

Daca aveti clienti multi va puteti plimba cu avionul peste tot in Europa fara sa fiti arendat la un barou strain.
Asa cum va ziceam, depinde de ce clienti aveti sau de ce solicitari concrete aveti...ca in rest solutii juridice se gasesc...
da aveti mare dreptate e f greu cred de pledat in alta tara din pricina limbii,deci singura solutie ar fi cea de jurist si doar in timp avocat dar asta ma interesa in special daca se poate acorda consultanta juridica fara a urma anumite cursuri sau diferente in alta tara.Sincer m-ar interesa sa lucrez in Italia sau Anglia deoarece am ceva neamuri pe acolo.
mutltumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exercitare profesie in alt stat babysee babysee Aveti idee daca unui cetatean al altui stat european, absolvent al fac. de drept in tara lui, intrat/admis in Barou Bucuresti, dupa definitivare i se ... (vezi toată discuția)
Conditii profesare avocat din sua in romania Alessandratw Alessandratw Buna ziua! Nelamurirea mea este legata de legea sau statutul care guverneaza posibilitatea exercitarii profesiei de avocat in Romania de catre un avocat ... (vezi toată discuția)