avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... posibilitatea de avansare, realitate sau iluzie?
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

posibilitatea de avansare, realitate sau iluzie?

Sunt angajat in cadrul unui serviciu public in functia de casier ll din anul 2006 (iunie) incadrarea facuta pe studii medii ;la momentul angajarii fiind absolvent de studii superioare de scurta durata(inginerie specializarea electronica )mi s-a spus ca este singurul post disponibil si ca urmare am acceptat in speranta ca voi avansa si eu candva in anii ce vor veni lucru care nu s-a mai intamplat . In prezent sunt student la a doua facultate (drept specializare stiinte administrative) ultimul an . Cum in vara aceasta imi voi termina studiile as dori sa stiu ce perspective profesionale ma asteapta in situatia pe care am descris-o si ce ar trebui sa intreprind pentru a-mi valorifica studiile caci functia sus amintita nu este nici pe departe multumitoare nici din punct de vedere al dezvoltarii mele profesionale si nici materiale.

Ei bine am absolvit si cea de-a doua facultate sunt in continuare casier II ( cu rectificarea, in organigrama institutiei unde lucrez postul meu este incadrat la studii G generale!!? ) si tot nu pot avansa ,mai degraba sunt mai aproape de o "bine meritata" concediere .
Ultima modificare: Joi, 13 August 2009
iliuta, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:07, 3 Februarie 2009
Pentru functia de casier se prevad studii medii in Clasificatia Ocupatiilor din Romania.
In cazul in care se iveste un post cu studii superioare si e scos la concurs (atentie! posturi blocate) va puteti inscrie.