Asociatia de locatari are cont curent in BCR.Plata facturilor RADET se face prin BCR si numai prin BCR( pe factura scrie contul asociatiei la BCR).Ce trebuie sa facem sa putem plati cu factura (care are cod de bare) la o alta banca?
Multumesc
Nu, nu este vorba de CEC, este BCR, iar despre internet banking este un lucru foarte bun, il folosesc si eu, dar pentru mine personal. Pentru asociatie platim doar metoda clasica, pentru unii este mai greu cu noutatile....dar sunt multumit si asa pentru moment, nu este o asociatie mare si rulajul este destul de mic.
Lasati ca nici BRD-ul nu este mai prejos cu comisioanele. Ia 18.20 in fiecare luna. Comisionul pt. platile facute de proprietari in contul asociatiei este de 5 lei pana in 500 lei si 7 lei peste 500 lei. Oricum,acel comision si-l suporta fiecare proprietar.
Sunt banci care iau comision de 10 lei / luna pentru mentenanta cont persoana juridica.
Internet banking este gratuit.
Comision de transfer sume interbancar (la alta banca) de 2.10 lei sume mai mici de 200 si 3.10 lei pentru sume mai mari. La alta banca comisionul de transfer este de 2.51 lei indiferent de suma transferata.
Intrabancar este gratuit transferul.