avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Deschidere cabinet mediere!
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Deschidere cabinet mediere!

Care sunt pasii de deschidere a unui cabinet de mediator, bineinteles dupa absolvirea cursului si cat te costa sa deschizi un astfel de cabinet?
Cel mai recent răspuns: tanasem , utilizator 16:33, 20 Martie 2013
Biroul de mediator se inregistreaza la Administratia Financiara de care apartineti avand in vedere sediul pe care il veti declara in acte .
Activitatea de mediere pe care o veti desfasura se incadreaza in categoria profesiilor libere .

Bafta !
Primul pas este autorizarea ca mediator intr-una dintre formele de mai sus (indicate de legally_aid). Gasiti procedura de autorizare si documentele necesare pe site-ul Consiliului de mediere. Costul cursului este de aprox. 1000 euro, iar taxa de autorizare este de 900 ron, dupa stiinta mea.
[ link extern ] /

Dupa depunerea dosarului, hotararea se emite in aproximativ 30 de zile (luati in calcul ceva mai mult, pentru ca nu intotdeauna se respecta termenul, mai ales ca sunt si asaltati de cereri in aceasta perioada).

Dupa obtinerea hotararii Consiliului de mediere, veti merge la Administratia Financiara de care apartineti cu:
- copie după Hotărârea CM de autorizare a formei de exercitare a profesiei si după Autorizaţia de mediator emisă de CM – câte un exemplar;
- copie după Actul constitutiv al formei de exercitare a profesiei ştampilat de CM - 1 ex;
- copie după Actul de deţinere a spaţiului în care se va desfăşura activitatea - acelaşi depus şi la CM pentru autorizare – contract de vânzare-cumpărare/închiriere/comodat - 1 ex;
- copie după cartea de identitate - 1 ex.;
- Declaraţia de înregistrare fiscală 070 - 2 ex. originale;
- Declaraţie privind venitul estimat 220 - 2 ex. originale.

In aproximativ 5 zile (asa spun ei) va va iesi codul fiscal. Urmeaza sa va dati in lucru stampila, sa achizitionati formularele cu regim special pentru desfasurarea activitatii: facturi, chitantier, jurnal de incasari-plati si, parca, registru-jurnal (snuruit, numerotat, inregistrat si stampilat de Administratia Financiara).

In functie de venitul estimat declarat in 220 veti primi repede-repede prin posta instiintarea de plata pentru impozitul pe venit si CASS.

Alte costuri (in afara de cele de mai sus): firma, carti de vizita, contracte de telefonie/internet (daca este cazul), echipamente birotica, publicitate, etc.

Daca nu v-ati dezarmat inca, va doresc mult succes!

P.S. A nu se intelege ca vreau sa va descurajez, dar e bine sa stiti daca si la ce va incumetati.#-o
Ultima modificare: Joi, 14 Martie 2013
mediator_comeaga, utilizator
Va recomand sa consultati www.medierenet.ro, unde am vazut ca exista o sectiune dedicata mediatorilor si unde sunt prezentate pas cu pas etapele infintarii biroului de mediator. Mult succes in activitate!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mediator si pfa mitan1989 mitan1989 am un pfa cu activitate de consiliere financiara caen 7022,am urmat cursurile de mediator, intrebare--------la registrul comertului mi s-a spus ca nu pot fi ... (vezi toată discuția)
Birou traduceri-obligatoriu srl sau ii? Emina Emina Buna seara, Am citit subiectele legate de birouri de traduceri, insa am o nelamurire. Poate un traducator autorizat sa deschida un birou, colaborand cu alti ... (vezi toată discuția)
Societate civila sau birou? urgent arity arity Buna ziua. Va rog sa ma ajutati intr-o problema pe care o am. Eu nu am studii juridice si nu stiu ce sa aleg. Am terminat un curs de mediatori si acum trebuie ... (vezi toată discuția)