Ce va spun mai jos este este o intrebare pe care mi-a pus-o o persoana.
Locuieste la bloc,plateste lunar intretinerea,insa in ultima clipa,are impresia ca administratorul incaseaza mai mult de la cei pe care ii gaseste de fraieri. Nedumerirea este ca de ce nu se emite chitanta cu toate detaliile de consum?
Mai precis,sa fie o chitanta ca cei de la electrica si gaze,in asa fel incat sa specifice cat s-a consumat si cat costa fiecare detaliu,apoi la final suma totala de plata.
Dupa cum stiti,administratorii emit chitanta cu suma de....pe luna.....! Insa persoana respectiva,care crede ca administratorul o pacaleste la cheltuieli,vrea sa aiba o chitanta in care sa fie semnat si stampilat.
Ex:
Gunoi- 5 lei /pers.
Lumina scara- 1 leu /pers
apa rece- 1,50 lei/mc = s-a consumat pe luna anterioara 5 mc X 1,50= 7,50 lei
salariu administrator...
salariu femeie serviciu.....
Se pare ca aici nu se emit astfel de chitante,doar cat are de plata si atat,fara sa se verifice.....
Intrebare: Ce se poate face? De scris pe verso nici vorba,asadar cum ar trebui procedat aici ptr a se verifica ce ni se baga la cheltuieli ptr plata?
Din punctul meu de vedere lista afisata la avizier este cea mai buna dovada de calcul al facturilor(asta in cazul in care cel care o intocmeste si explica:D) .Iar daca un proprietar desi a facut calculele din lista si este nemultumit se poate deplasa la sediul asociatiei si sa il roage pe administrator ,casier, contabil sa ii scrie pe o hartie toate cheltuielile din liste si sa i le si explice si se rezolva problema mult mai usor. Altfel nu inteleg rostul listelor de la avizier asa cum se specifica in lege,dar repet ele sa fie intocmite conform legii la explicatii si atunci nu cred ca ar mai fi probleme de neintelegere.