avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 715 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Despagubiri morale Blue Air
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Despagubiri morale Blue Air

Buna seara!
Ieri, 28 decembrie 2012, am avut rezervat un bilet de avion la Compania Aeriana Blue Air, Bucuresti - Larnaca. Avionul trebuia sa decoleze la ora 16:00 de pe aeroportul Otopeni, dar a avut o intarziere destul de mare pe care cei de la companie nu au putut sa o motiveze. Am asteptat pana la ora 01:00 in aeroport pentru decolarea spre Larnaca. Mentionez ca au mai avut si alte curse, spre alte destinatii cu intarzieri destul de mari si inexplicabile. Pot primi despagubiri morale, pentru timpul pierdut pe aeroport? Care ar fi procedura? Va multumesc! O seara placuta!
Cel mai recent răspuns: maggia87 , utilizator 22:12, 13 Ianuarie 2013
Buna seara!

Am depus sesizarea si am primit raspuns de la compania Blue Air:
Stimate client,

Cererea dumneavoastra a fost solutionata in data de 11.01.2013 la ora 14:44.



In primul rand dorim sa va informam ca ne cerem scuze pentru inconvenientele create si totodata dorim sa va informam ca aceasta intarziere a survenit din motive operationale. Totodata dorim sa va informam ca, conform Regulamentului European /Conventia de la Montreal in cazul zborurilor care au o intarziere mai mare de 5 ore, putem oferi pasagerilor una dintre urmatoarele variante: - posibilitatea de modificare gratuita a biletului pentru un alt zbor al companiei noastre. - a doua varianta propusa este returnarea sumei achitate pentru bilete, sub forma unui voucher pe care pasagerii sau rudele de gradul I pot sa il foloseasca pana la data de 28 octombrie 2013, ca reducere din contravaloarea viitoarelor bilete si/ sau servicii achizitionate in cadrul companiei noastre. -a treia optiune este rambursarea sumei plătite pentru biletele. - in cazul in care pasagerii opteaza pentru efectuarea zborului, acestia au dreptul la deservire. In cazul de fata, dumneavoastra ati optat pentru efectuarea zborului, si vi s-a oferit asistenta in aeroport. Prin intermediul acestui email compania Blue Air doreste sa isi ceara scuze pentru orice neplacere creata si speram ca acest incident nu va afecta calitatea de pasager fidel.



Va multumim ca ati ales serviciile Blue Air si speram sa va revedem curand la bordul aeronavelor noastre!”

Cu stima,

Echipa Blue Air

In aceasta situatie mai pot face ceva, credeti ca voi avea castig de cauza?

Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amanare decolare avion cu 3 ore serart serart Buna ziua. In data de 13.06.2016. un zbor catre Londra din Bacau, a fost amanat cu 3 ore si 4 minute din cauza unor defectiuni tehnice, zbor apartinand ... (vezi toată discuția)
Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Rambursare cost bilete de avion. buna ziua. in luna februarie 2020 am cumparat 2 bilete de avion ... Sanosimproconsult Sanosimproconsult Buna ziua. In luna februarie 2020 am cumparat 2 bilete de avion de la compania Blue Air cu destinatia Londra. In urma instituirii starii de urgenta zborul a ... (vezi toată discuția)