Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara!
Ieri, 28 decembrie 2012, am avut rezervat un bilet de avion la Compania Aeriana Blue Air, Bucuresti - Larnaca. Avionul trebuia sa decoleze la ora 16:00 de pe aeroportul Otopeni, dar a avut o intarziere destul de mare pe care cei de la companie nu au putut sa o motiveze. Am asteptat pana la ora 01:00 in aeroport pentru decolarea spre Larnaca. Mentionez ca au mai avut si alte curse, spre alte destinatii cu intarzieri destul de mari si inexplicabile. Pot primi despagubiri morale, pentru timpul pierdut pe aeroport? Care ar fi procedura? Va multumesc! O seara placuta!
Am depus sesizarea si am primit raspuns de la compania Blue Air:
Stimate client,
Cererea dumneavoastra a fost solutionata in data de 11.01.2013 la ora 14:44.
In primul rand dorim sa va informam ca ne cerem scuze pentru inconvenientele create si totodata dorim sa va informam ca aceasta intarziere a survenit din motive operationale. Totodata dorim sa va informam ca, conform Regulamentului European /Conventia de la Montreal in cazul zborurilor care au o intarziere mai mare de 5 ore, putem oferi pasagerilor una dintre urmatoarele variante: - posibilitatea de modificare gratuita a biletului pentru un alt zbor al companiei noastre. - a doua varianta propusa este returnarea sumei achitate pentru bilete, sub forma unui voucher pe care pasagerii sau rudele de gradul I pot sa il foloseasca pana la data de 28 octombrie 2013, ca reducere din contravaloarea viitoarelor bilete si/ sau servicii achizitionate in cadrul companiei noastre. -a treia optiune este rambursarea sumei plătite pentru biletele. - in cazul in care pasagerii opteaza pentru efectuarea zborului, acestia au dreptul la deservire. In cazul de fata, dumneavoastra ati optat pentru efectuarea zborului, si vi s-a oferit asistenta in aeroport. Prin intermediul acestui email compania Blue Air doreste sa isi ceara scuze pentru orice neplacere creata si speram ca acest incident nu va afecta calitatea de pasager fidel.
Va multumim ca ati ales serviciile Blue Air si speram sa va revedem curand la bordul aeronavelor noastre!”
Cu stima,
Echipa Blue Air
In aceasta situatie mai pot face ceva, credeti ca voi avea castig de cauza?