avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 367 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... CASS
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

CASS

Buna seara. Am verificat de curiozitate pe site-ul casei de asiguri prin programul SIUI daca sunt asigurata si imi spune : "persoana nu este asigurata",dar cum este posibil asa ceva?eu sunt studenta si din cate stiu elevii si studentii pana la varsta de 26 de ani sunt asigurati la CASS si au anumite gratuitati pt serviciile medicale si cele de planning...nu mai este valabila aceasta lege si sunt asigurate doar cele care platesc contributie si elevii,exceptand studentii pana la 26 de ani?Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Isabela21 , utilizator 21:43, 21 Ianuarie 2013
Chiar nu e nimeni informat cu privire la acest lucru?Sau am gresit topicul?Macar raspundeti-mi sa mut subiectul in topicul corespunzator ca nu stiu care e acela....
1. - Ar fi fost bine sa postati acest mesaj pe sectiunea "Somaj, concediu crestere copil, asigurari sociale si asistenta sociala", unde ii este locul.
- Am rugat pe moderatorii respectivi sa multe topicul.

2. Dvs. indepliniti conditiile legale pentru a fi asigurata la sanatate fara plata contributiei.

3. Faptul ca nu apareti in programul SIUI ca asigurata nu inseamna ca nu sunteti asigurata, nu sunteti prima persoana care va confruntati cu asa ceva.

4. - Va recomand sa luati legatura cu Casa de Asigurari de Sanatate, chiar pe e-mail, si sa solicitati lamurirea problemei.
- Sau sa mergeti la Casa de Asigurari de Sanatate si sa cereti o adeverinta de asigurat si atunci sunt obligati sa caute in evidente si sa remedieze problema.

Va multumesc domnule avocat,nu stiam care este topicul adecvat.Am luat legatura cu Casa de Asigurari de Sanatate prin e-mail si astept un raspuns la problema identificata.Inca odata,multumiri pentru amabilitatea de a raspunde oamenilor neinformati pe acest site!