avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Client jignit de un agent comercial
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Client jignit de un agent comercial

Buna ziua.Am si eu o problema cu un agent comercial de la care am cumparat un media player in iulie 2011.Conform certificatului de garantie acesta are garantie 2 ani,pana in 7.7.2013.Pe 4 ianuarie acest dispozitiv s-a defectat.Am luat legataura cu administratorul societatii(I.I) si de atunci a inceput un lung sir de tegiversari.Am fost sfatuit de catre acesta sa incerc eu niste combinatii de taste pentru a incerca sa dau reset dispozitivului.Bineanteles ca rezultatul nu a fost cel asteptat.Am anutat pe admin si i-am spus ca metoda dansului nu da rezultate.Mi-a transmis ca metoda e cea corecta dar nu o fac eu corect..Atunci am luat hotararea sa-i trimit dispozitivul pentru a-l repara sau a-mi inapoia banii.Acum dupa ce am depus o plangere la OPC administratorul sustine ca mi-a trimis dispozitivul in stare perfecta de functionare.Timp de o saptamana mi-a transmis ba ca imi inapoiaza suma intreaga,ba ca numai o parte,ba ca-mi trimite dispozitivul.
Problema grava deabia acum incepe.
Administratorul sustine ca eu as fi schimbat produsul,ar fi constatat dansul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu cea a cutiei si a capacului din spate al dispozitivului.Recunosc ca am gresit atunci cand am cumparat playerul si nu am verificat daca seria lui corespunde cu cea de pe certificat sau cutie.Dar sa fim seriosi,cine face acest lucru cand isi cumpara ceva cand ajunge acasa?In orice caz nu un cetatean cinstit sau nu unul patit!Oricum dispozitivul este foarte rar si abia daca se gaseste in lume...
Pe langa toate acestea am fost jignit in repetate randuri de catre agentul comercial mai direct sau voalat.Am pastrat absolut toate mailurile care pot dovedi asta(peste 50 la numar)
Pe scurt:ce pot face dpdv legal in aceasta situatie?Il pot actiona in judecata pentru tegiversare si jigniri?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: adrian976 , utilizator 09:30, 12 Februarie 2013
Buna ziua
Desigur ca poti sa il actionezi in instanta pt cel putin 2 capete de acuzare unul ar fii ne respectarea certificatului de garantie si prelungirea datei de remediere a defectiuni pana la expirarea garantiei si al doilea ar fii lezarea consumatorului si disconfortul creat prin neutilizarea propriului bun.
Ultima modificare: Marți, 12 Februarie 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
Multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Eliberare factura (pentru garantie produs) dupa 30 de zile Arctur1an Arctur1an Bună ziua, Se dă următoare situație; Am cumpărat un telefon iPhone de la magazinul Domo, care la momentul achiziției a oferit bon fiscal + ... (vezi toată discuția)
Detalii abuz de incredere Pagubit2010 Pagubit2010 Buna ziua. Vin la dumnevoastra cu urmatoarea chestiune: Acum cinci saptamani am imprumutat unui vecin un mp3 player impreuna cu cablul de date, cu ... (vezi toată discuția)
Situatie neplacuta arsis vodafone mariusduta mariusduta Avem urmatoarea situatie. Pe data de 11.09.2010 cumpar un telefon in valoare de 845 RON + un abonament pe 2 ani de zile in valoare de 17 euro pe luna, ... (vezi toată discuția)