avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 124 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... FORMULARUL 150
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

FORMULARUL 150

BUNA ZIUA ,am semnatura electronica pt 2 asociatii si as dori si pt a 3 ,cum fac sa obtin .mentionez ca am trimis la firma pt accept am primit-o semnata ,am trimis-o la ANAF dar n-am mai primit raspuns.nu pot completa formularul 150 sau trebuie sa merg cu toate actele la ANAF? va multumesc si astept raspuns
Cel mai recent răspuns: auroradobrin , utilizator 10:44, 19 Februarie 2013
In primul rand...daca ati putut pentru a 2-a, de ce sa nu puteti si pentru a 3-a?
Nu cumva ati uitat sa faceti ceva?

Atunci cand inregistrati o a 3-a asociatie trebuie sa completati formularul de confirmare catre firma care v-a vandut certificatul de semnatura, folosint o adresa de email diferita de celelalte 2 dinainte. Trimiteti acest formular de confirmare la firma, aceasta va contrasemna.

Depuneti documentul de confirmare pe portalul ANAF la sectiunea Inregistrare semnatura si veti primi la schimb formularul 150 pe care il listati.
De asemenea va mai trebuie o imputernicire notariala de la asociatie ca este de acord sa semnati documentele acesteia.
Aceste doua documente si CI-ul dv. le xeroxati si mergeti la sectia financiara cu ele (original si copie). Veti primi inapoi un exemplar cu stampila de inregistrare pe el.

Apoi asteptati confirmarea pe email.

Sper sa nu fi gresit sau uitat vreun pas. Cine a facut mai recent asemenea isprava ne poate completa topicul....sau corecta.

Mai cititi si aici:
[ link extern ]
La Declaratii electronice
Ultima modificare: Luni, 18 Februarie 2013
elga50, moderator
Buna ziua ! Si eu vreau sa inregistrez pe ANAF confirmarea primita de la Digisign , insa nu gasesc unde pot face acest lucru . Stiam ca se intra pe declaratii electronice , inregistrare cerificat ..... s-a schimbat ceva si nu reusesc . Daca totusi ai facut lucrul acesta , te rog spune-mi si mie ..... Cu multumiri !
Pe ce browser sunteti?
PE WWW.ANAF.RO
Ultima modificare: Luni, 18 Februarie 2013
auroradobrin, utilizator
Nu este nevoie de n'shpe certificate ca sa puteti trimite la mai multe asociatii, cine v-a spus acest lucru? Sunt firme de contabilitate care trimit sute de declaratii cu acelasi certificat. Faza este sa mergeti la ANAF-ul local cu imputernicirea presedintelui si parca si o copie dupa CI. Eu asa am procedat, nu a fost nevoie de nici-o notariala, insa ma asigur la milimetru ca ce transmit este corect, altfel s-ar putea sa avem probleme toti...
Pentru @auroradobrin - vedeti ca cei de la firma au niste instructiuni cum trebuie procedat. Eu am certificatul de la o alta firma, am urmat pasii indicati si merge a mers ca focul ! Eventual luati legatura telefonic cu dansii, de obicei vor sa va aiba de client in continuare, asa ca ”clientul nostru-stapanul nostru” - merge sigur.
Succes!

Alte discuții în legătură

Reinnoire semnatura electronica OANA GHEORGHE OANA GHEORGHE Buna ziua, In momentul reinnoirii semnaturii electronice este necesara si crearea, respectiv inregistrarea unei noi adrese de email? Am depus astazi pe ... (vezi toată discuția)
Obligatiile fiscale ale asociatiilor de proprietari catre stat elga50 elga50 Cititi acest articol aparut in data de 13.07.2012 pe site-ul ... (vezi toată discuția)
Semnatura electronica LIVIU NISTEA LIVIU NISTEA Daca o societate poate avea doua semnaturi electronice, pe doua calculatoare, pentru depunerea declaratiilor la ANAF. (vezi toată discuția)