Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Doresc să pun următoarele întrebări:
Într-o instituţie bugetară, autofinanţată, un ªef de Serviciu şi/sau de Birou poate emite decizii interne, cu avizarea/aprobarea Directorului de Direcţie, în cadrul serviciului sau biroului pe care îl conduce sau aceasta sarcină îi revine Directorului de Direcţie?
ªeful de Serviciu şi/sau de Birou are rol decizional sau executiv în raport cu Directorul de Directie şi/sau Directorul General?
Menţionez că Directorul de Direcţie are doar rol consultativ în Colegiu de Conducere al instituţiei.
Multumesc foarte mult.
Excelent. Cine va contesta o decizie cand este numit sef?
Dar aceasta decizie ne-a fost adusa la cunostinta tuturor angajatilor din respectivele compartimente si am semnat procesul verbal al sedintei in care s-a adus la cunostinta acest lucru.
Noi de ce nu putem contesta?