avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Cabinet medical veterinar - pot deschide si farmacie ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Cabinet medical veterinar - pot deschide si farmacie veterinara ca p.f.a.?

Buna ziua,as dori sa ma ajutati sa-mi clarific urmatoarea problema;sunt medic veterinar si functionez ca si Cabinet medical veterinar adica persoana fizica autorizata.Intrebarea mea este daca pot sa deschid o farmacie veterinara pe aceeasi forma de organizare sau este nevoie sa infiintez o societete comerciala?
Multumesc!
Conform Ordinului nr.41/2012, pentru aprobarea normei sanitar-veterinare privind conditiile de organizare si functionare a unitatilor farmaceutice veterinare, aveti nevoie de un SRL pentru farmacie veterinara, ori punct farmaceutic veterinar.

Art.46 - In vederea obtinerii autorizatiei sanitar-veterinare de functionare pentru farmaciile venerinare si punctele farmaceutice veterinare, reprezentantul legal al unitatii trebuie sa depuna la autoritatea sanitar-veterinar competenta un dosar care sa contina urmatoarele documente:
a) cererea din partea unitatii, cu precizarea activitatii si a codului CAEN;
b) copia certificatului de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
c) copia certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului;
d) copia actului constitutiv al societatii comerciale;
e) schita unitatii (oficina, depozitul, grupul sanitar, receptura, etc);
f) dovada detinerii spatiului - titlul sub care detine spatiul, in copie;
g) memoriu tehnic justificativ
h) lista cu personalul calificat in conditiile legii;
i) dovada achitarii taxei prevazute in anexa nr. 26 (farmacie 244 lei si punct farmaceutic 365 lei);
j) copia contractului incheiat in vederea distrugerii produselor expirate sau neconforme.




~ final discuție ~

Alte discuții în legătură