avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... contract de vanzare-cumparare
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

contract de vanzare-cumparare

Buna ziua,

Sunt studenta si am nevoie de parerea dvs pentru a rezolva o speta:
o societate achizitioneaza prin contracta de vanzare-cumparare o ahala de productie cu terenul aferent. Dupa tranzactie cumparatorul doreste sa obtina autorizatii epntru a desfasura o activitate de prelucrare a lemnului insa nu primeste autorizatie de medii pentru ca partea din spate a terenului corespunde cu malul unui parau si exista suspiciuni cu privire la modul de evacuare a desurilor?

Intrebarile mele sunt: vanzatorul este in culpa? Ce solutie are cumparatorul?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: menekse , utilizator 06:35, 23 Martie 2013
Vanzatorul nu este in culpa, pentru ca a vandut un imobil a carui destinatie o stabiliti dvs. ulterior.Pentru schimbarea destinatiei si implicit pentru obtinerea autorizatiilor activitatilor viitoare, vor trebui respectate anumite conditii.
De retinut pentru cumparator (viitorul agent economic) ca cel mai important pentru obtinerea avizului de la mediu este intocmirea proiectului, unde va trebui sa-i convingeti ca nu poluati chimic, fonic, protectia muncii, inclusiv PSI, etc.
Repet, proiectul propus mediului este capital, trebuie sa fiti convingatori ca sa obtineti autorizatia.
Ultima modificare: Vineri, 22 Martie 2013
Marcel Mihalache, Avocat
multumesc frumos
dar avand in vedere ca imobilul era hala de productie si inainte de vanzare, se presupune ca vanzatorul stia de acest viciu si ar fi trebuit sa-l informeze pe cumparator. Contractul de vanzare cumparare nu se loveste de nulitate in acest caz?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură