avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 656 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Balanta contabila
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Balanta contabila

Buna ziua
ma poate ajuta cineva sa verific incrucisat balanta contabila cu alte rapoarte ,nu stiu daca m-am exprimat bine (ex.371=607).Va multumesc
Cel mai recent răspuns: analici , utilizator 11:59, 8 Mai 2013
Depinde ce vreti sa verificati...puteti verifica balanta - reg jurnal, balanta-raport de gestiune, balanta-situatie stocuri.
De ex.ma intereseaza cu cine este "compatibil" ct.421 deoarece nu stiu sa verific salariile in balanta si ct.din clasa 2.Multumesc
Sincer,daca ati pus intrebarea de mai sus,va sfatuiesc sa platiti o ora de consultanta cuiva avizat.Altfel laudabila initiativa de a intelege balanta,putini administratori o fac.
Multumesc pentu laude dar nu sunt administrator sunt eleva si doresc sa invat cat mai bine aceasta meserie de aceea incerc sa inteleg coreletiile din balanta.
Pentru conturile din gr 2, probabil ai o lista/tabel cu toate imobilizarile inclusiv amortizarea acestora ( sau fisa mijlocului fix) si compari cu ceea ce ai in balanta. Ct 421, 43XX, 444 trebuie sa-ti corespunda cu statul de plata pentru aceeasi luna. Casa si banca corespunde cu soldul final din extrasele de cont( pt banca) iar 5311 cu soldul final din registru de casa.

Alte discuții în legătură

Cum se inregistreaza chenzina 1 si 2 in contabilitate? bayramovici bayramovici AM DE INREGISTRAT IN CONTABILITATE SALARIILE AFERENTE LUNII OCT. PE CE DATA INREG FORMULELE?CAND SI CUM INREG PLATA CHENZINEI 1 DIN OCTOMBRIE? 641=421 FD ... (vezi toată discuția)
711 in bilant mmanu mmanu buna ziua folosesc contul 711 variatia stocurilor pentru a evidentia cresterea in greutate animale, la o ferma, problema este ca nu am sold la cont la ... (vezi toată discuția)