avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1589 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
Am si eu o nelamurire, sunt angajata la o firma din data de 19.03.2012, in luna octombrie 2012 am ramas insarcinata, am facut un an de munca in 19.03.2013 iar in 28.03.2013 am intrat in concediu medical deoarece am avut ceva probleme cu sarcina, si am mers cu concediu medical pana in data de 28.04.2013 si din 29 a acestei luni am intrat in concediu prenatal. eu am termenul de nastere in 24.06, dar mi s-a comunicat de la firma unde lucrez ca in luna iunie se va inchide firma. Ce trebuie sa fac sa nu pierd indemnizatia pentru crestere copil? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:52, 5 Iunie 2013
Revin cu o intrebare. Documentandu-ma bine in legatura cu firma la care lucrez, am aflat ca are doua puncte de lucru, magazin de mobila, unde lucrez eu ( care este o franciza din italia) si o spalatorie de haine, amandoua pe aceeasi firma. Ea nu vrea sa inchida si spalatoria, vrea sa inchida doar magazinul, asta inseamna ca firma nu se inchide, se inchide doar un punct de lucru. Ce pot face eu in situatia de fata? Va multumesc!
1. Nu va poate concedia in timp ce sunteti in concediu de maternitate si trebuie sa va plateasca indemnizatia pe care o recupereaza in totalitate de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate.

2. Daca totusi va concediaza va puteti adresa mai intai ITM.
Daca va concediaza va trebui sa va adresati instantei de judecata pentru anularea deciziei de concediere , ITM-ul nu are competenta in a stabili legalitatea sau nelegalitatea concedierii dvs.