avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 330 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Despre indemnizatia de crestere a copilului (eleva)
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Despre indemnizatia de crestere a copilului (eleva)

buna seara .as avea si eu o intrebare.
sunt eleva in clasa a 11 la un liceu cu frecventa redusa si sunt insarcinata in luna a opta as dori sa stiu daca pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului?va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:13, 6 Iunie 2013
OUG nr.111/2010 , art.2 alin.5 prevede:
Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
....
m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua şansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenţă ori de master, precum şi ale învăţământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în ţară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
...

Asadar, trebuie sa frecventati cursurile la zi pentru a putea beneficia de indemnziatia pentru CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie pentru cresterea copilului MOLDOVAN MIRELA MOLDOVAN MIRELA Buna ziua Am si eu o nepoata de 17 ani eleva si acum este insarcinata. Ma interezeza daca poate beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului si care ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie pentru ccc piti75 piti75 sotia este eleva anul 1 la postliceala acreditata la zi este insarcinata in luna 5 trebuie sa nasca 25 sept inceputul lui octombrie Înainte de postliceala a ... (vezi toată discuția)