avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Drept european? Doresc informatii despre o facultate
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Drept european? Doresc informatii despre o facultate

Buna seara
Ma aflu intr-o mica dilema.Sunt student la snspa administratie publica in anul 1.In acest an am realizat ca aceasta facultate nu imi ofera nici un viitor asa ca m-am hotarat ca anul acesta sa intru la drept.(anul trecut am fost admis la drept maiorescu insa am ales snspa..din greseli se invata).Am citit pe siteul facultatii Titu Maiorescu ca ar avea"in dotare" singura sectie de drept european acreditata din Romania. As vrea o parere din partea dvs despre aceasta facultate si care sunt avantajele/dezavantajele fata de sectia de drept national
Ultima modificare: Luni, 10 Iunie 2013
SimionCatalin, utilizator
Cel mai recent răspuns: CosminStefanescu , utilizator 09:54, 10 Iunie 2013
Buna dimineata
Va pot spune exact ca Titu Maiorescu nu are singura sectie de Drept European acreditata din Romania. Eu sunt student la Nicolae Titulescu, si va pot impartasi ideea ca pana acum am trecut prin - Dreptul Uniunii Europene, Institutiile UE, materii pe care le-am facut in aproape 2 ani de zile la Drept. In cadrul aceleasi facultati, puteti opta, pe langa specializarea Drept (in care veti invata dreptul national), o mai buna aprofundare a dreptului U.E - tot ceea ce inseamna U.E. Unul din avantajele insusirii acestei ramuri de drept, sunt posturile cautate in institutiile europene care sunt foarte bine platite. Nu stiu daca as putea incadra drept dezavantaj, ideea ca va trebui sa invatati mult mai aprofundat.
Sper ca v-am fost de ajutor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură