mikifulgutz a scris:
Dar, pentru a se efectua o verificare financiar-contabila unui administrator care e banuit de mici " smecherii", cine trebuie sa decida? Adunarea generala sau comitetul? Pentru ca e vorba, totusi, de o taxa de vreo 20 de lei per apartament pentru verificarea pe un an .
Micile smecherii le depisteaza cenzorul. Are atributii in verificarea financiar-contabila. Nu trebuie declansata expertiza cu costuri suplimentare. Numai dupa ce se face un
raport al cenzorului si se depisteaza lucruri grave sau nerecunoscute de administrator, atunci administratorul poate fi dat in judecata si acolo, in functie de ce si daca solicita ceva, instanta poate dispune o expertiza financiar-contabila judiciara care va fi luata in seama de judecator, iar costurile, in cazul in care administratorul este gasit vinovat, asociatia poate cere cheltuieli de judecata platite de acesta.
Daca administratorul nu este gasit vinovat, atunci asociatia va trebui sa-si asume toate costurile.
Comitetul decide, el este "guvernul" asociatiei, are niste atributii si responsabilitati in conducere.
AG hotaraste lucruri generale, de principiu, comitetul le normeaza, le pune in aplicare, le urmareste in desfasurare si le raporteaza in AG viitoare prin darea de seama.