avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Asistent generalist cu diploma studii superioare in ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Asistent generalist cu diploma studii superioare in kinetoterapie

LUCREZ CA ASISTENTA MEDICALA INTR-UN SPITAL DIN ACEASTA MINUNATA TARA.
DUPA TERMINAREA SCOLII DE ASISTENTE, AM INTRAT LA FACULTATE. SUNT LICENTIATA IN KINETOTERAPIE.(FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT, SPACIALIZAREA KINETOTERAPIE).
MA INTERESEAZA DACA ACEASTA LICENTA MA POATE AJUTA IN VRE-UN FEL LA SALARIUL MEU DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST.
STIU CA LA STUDII SUPERIOARE SE ADAUGA CEVA SI LA SALARIU. DACA AM ACEST DREPT, AS VREA SA STIU IN BAZA CAREI LEGI, PENTRU A STII EXACT CE SA CER DE LA SERVICIUL DE SURSE UMANE.

CU MULTUMIRI, MARIA.
O data ce ati absolvit o facultate automat se schimba si incadrarea dvs. in munca .
Trebuie sa va scoata grila de salarizare pentru studii superioare ,intrucat acesta s-a modificat mereu .
Serviciul de resurse umane are grila cu salarii.
Vedeti cu cei de acolo aceasta grila si sporurile care vi se cuvin.
Buna ziua,

Pentru a beneficia de coeficientul de ierarhizare 2,00 pentru studii superioare, ar trebui sa fiti incadrata pe post de asistent medical cu studii superioare. Aceasta presupune sa detineti o diploma de licenta de asistent medical generalist.
Avand in vedere conditia de studii a postului dumneavoastra actual, chiar si dupa absolvirea studiilor superioare, daca nu veti primii un post a carui conditie de studii este de "studii superioare" nu veti putea beneficia de coeficientul de ierarhizare 2,0.
Cel mai bine este sa purtati o discutie cu cei de la departamentul resurse umane pentru a vi se face incadrarea pe alt post decat cel initial.
Mult succes!

Larisa Somfalean - avocat.