maarkyM a scris:
20 % din numarul membri proprietari ai asociatiei de proprietari ? in conditiile in care asociatia are mai multe blocuri cu mai multe scari? sau e vorba strict de blocul si scara in cauza?adica 20%din 19 proprietari?
Sesizati in scris presedintelui asociatiei. Sugerati-i sa discute in prima sedinta de comitet si sa decida impreuna cu membrii comitetului executiv. Solicitati raspuns in scris si in functie de raspuns, decideti si dumneavoastra daca fortati un pic pentru a rezolva.
In cazul meu la inceput ,prin Noiembrie a fost o pata galbena care se marea ,apoi in martie aprilie ...
Ati vazut ca s-a intamplat asa cum spuneam mai sus!? Dumnaevoastra trebuia sa sesizati conducerea asociatiei in toamna trecuta, sa fi participat la adunarea generala si sa fi sustinut introducerea in buget a acestei cheltuieli prin constituirea fondului de reparatii necesar. Pana acum asociatia putea sa adune o buna parte din bani.
Ca sa intelegeti ca nu este o "procedura lunaga cu termene fixe", ci o procedura normala de comunicare intre oamenii care sunt in asociatie, in bloc, incercati sa va puneti in locul presedintelui asociatiei. Daca ati fi presedinte si vine un alt vecin sa spuna acum ca i se infiltreaza apa in casa, ce ati faceti? Pun aceasta intrebare ca sa veniti cu solutii si sa fiti pregatit cu aceste solutii chiar in discutia pe care o aveti cu presedintele in zilele urmatoare.