avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 632 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Teren arabil
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Teren arabil

sunt un inginer agronom ce lucrez teren arabil intr-o localitate, anul trecut am luat in arenda un teren de 5 ha pe care il lucra un fermier din zona, atunci acel fermier i mi da terenul in alt loc ce nu corespunde cu titlu de proprietate am fost nevoit sa lucrez acolo unde m-i l-a dat acel fermier acum eu impreuna cu propritarul am facut notificare la primarie ca din 1 septembrie vom lucra terenul pe pozitia din titlu ca sa anunte pe cel ce lucreaza in acel loc, noi am masurat acel teren cu o persoana autorizata am batut tarusi, acum pe data de 1 septembrie merg la acel teren masurat de proprietar si deja il lucreaza un fermier din zona spunandu-mi ca cine sunt eu sa il deranjez,ca el nu se da la o parte ,iam spus ca eu am un contract de arenda ,,,,,,,,,,,,,,intrebarea mea este eu am dreptul sa-i intorc cultura sau sa fac plangere la polite pentru rulburare de proprietate sau sa faca proprietaru? vreau sa precizez ca ferimerii sunt puterea locala sotia unui fermier este secretarul primariei ,,,,,,
Cel mai recent răspuns: liamic43 , utilizator 05:18, 9 Septembrie 2013
Proprietarul sa formuleze plangere penala pentru tulburare de posesie, pe care s-o depuna direct la Parchet, nu la politie, pentru ca probabil sunt partinitori.
problema e ca acum trebuie sa facem lucrarile de toamna si asta cu plangerea ne cam duce in toamna.
Daca sunteti 100% sigur ca suprafata dvs. se suprapune cu cea folosita de acel arendas, puteti sa lucrati pamantul ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, si daca cineva are ceva de revendicat, sa faca acea persoana reclamatie, si va trebui sa dovedeasca el in ce baza revendica acel teren, dvs. avand actele in regula.
va multumesc, cel mai bun raspuns.