avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Certificat de concediu medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Certificat de concediu medical

buna ziua.sunt in concediu medical din data de 06-06-2013.primul concediu este cu internare de 5 zile cod ind 06 initial si mai am inca 14 zile cod ind 01 in continuare.cand sau terminat aceste zile am mers la internare dar la zilele de internare cod ind 06 mi-au trecut in continuare si la cod ind 01 in continuare.ce-i de la servici nu vor sa mi le mai plateasca pt ca sunt gresite.mi-au zis ca cele cu 06 trebuie initial nu in continuare.ma puteti lamuri si pe mine.
Cel mai recent răspuns: ana-cer , moderator 21:56, 16 Septembrie 2013
Verificati daca al doilea certificat (cod 01) are acelasi cod de diagnostic cu al treilea certificat (cod 06). Daca este acelasi cod de diagnostic (aceeasi afectiune), atunci medicul de la spital trebuia sa completeze cu cod 01, in continuare. In acest caz trebuie sa mergeti la spital sa va corecteze (daca mai poate, ca acuma e septembrie!).
Daca este alt cod de diagnostic, atunci este corect completat si angajatorul dvs. a gresit.

Reveniti cu precizari, intre timp va dau cateva extrase din ordonanta:

OUG nr.158/2005:

ART. 31
În caz de urgenţe medico-chirurgicale, pentru care gradul de severitate al bolii nu impune internarea în spital, concediul medical se acordã de medicul care a asistat urgenţa (medic de familie, medic din ambulatoriul de specialitate, de la camera de gardã, structuri de primire urgenţe, ambulanţã, centru de permanenţã), pentru o perioadã de maximum 5 zile calendaristice. Dacã incapacitatea temporarã de muncã se menţine, concediul medical poate fi prelungit de medicul curant, pentru aceeaşi afecţiune, dar nu pentru cod de indemnizaţie de urgenţã (06), în condiţiile şi pe duratele stabilite de lege.

ART. 37