In mod normal ar trebui sa faceti toate inregistrarile din vechiul Revisal, inclusiv si salariatii plecati. Noua baza de date pe care o creati trebuie sa fie identica cu cea de la ITM, altfel la prima transmitere veti avea probleme. S-ar parea ca poata deveni mai convenabila varianta de a prelua baza de date de la ITM.
Trebuie introdusi numai cei activi la 01.08.2011.
ITM -ul nu mai elibereaza baze de date. Solutia oferita angajatorilor, care din diferite motive au pierdut baza de date a registrului general de evidenta a salariatilor, este de a pune la dispozitie un “raport angajator”-suport de hartie-(si nu pe suport magnetic) -pentru a avea informatiile corecte - urmand ca dvs. sa reconstituiti registrul, prin reintroducerea datelor, respectand riguros identificatorii specifici fiecarei entitati: CUI, categorie, forma juridica, forma de organizare, nivel de infiintare pentru angajator, CNP pentru salariat, nr./data incheiere contract individual de munca, data inceperii activitatii, functie,.
Potrivit art.1 din Ordinul MMFPSPV nr.1681/2013 privind aprobarea normativului cu tarifele pentru plata prestatiilor de servicii efectuate in domeniile de activitate ale Inspectiei Muncii, coroborat cu art.3 lit.(c) din Anexa la prezentul ordin, va comunicam ca, in vederea reconstituirii bazei de date, furnizarea datelor din Registrul general de evidenta a salariatilor, pentru refacerea continutului sau la angajator, prin eliberarea unor extrase pe suport de hartie din baza de date organizata la nivelul Inspectiei Muncii constituita conform HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile ulterioare, se tarifeaza astfel:
-date angajator 10 lei/pagina;
-lista tuturor salariatilor 10 lei/pagina
-detalii salariat 10 salariat sau fost salariat;