avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 383 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Vreau sa contractez un credit pe un an
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Vreau sa contractez un credit pe un an

Buna ziua.
Sunt pensionat medical, deci nu am pensie definitiva, ci revizuibila, urmatoarea reviziure fiind in iulie 2015. Doresc sa fac un imprumut de circa 3000 lei rambursabil intr-un an, asta insemnand, conform bancilor, o rata lunara de circa 260 lei. Daca as contracta creditul acum si as incepe sa platesc ratele din noiembrie 2013, ultima rata ar fi in octombrie 2014, adica m-as incarda fara probleme in perioada in care venitul meu este asigurat in sensul dorit de banca.
Rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie daca stiti o banca ce imi poate acorda acest credit in conditiile in care ultima pensie lunara conform deciziei actuale o primesc in august 2015 (fara sa o luam in calcul pe urmatoarea, pentru ca bancile vor negru pe alb).
V-as fi recunoscator daca m-ati putea sfatui, pentru ca eu am aplicat pe internet la cateva credite si am fost refuzat din start din cauza pensiei revizuibile. Mentionez ca nu am niciun imprumut si niciun card de credit, la nicio banca.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: eder , utilizator 15:45, 18 Octombrie 2013
Cat e pensia si ce varsta aveti? Din ce localitate sunteti?
Pensia este de 1450 lei, am 45 ani, domiciliez in Bucuresti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doresc sa fac un imprumut la banca doresc sa fac un imprumut ... eder eder Doresc sa fac un imprumut la banca Doresc sa fac un imprumut la banca, insa eu sunt pensionat pe medical cu pensie revizuibila si, din aceasta cauza, nici o ... (vezi toată discuția)