as dori sa stiu daca firma ce ma are pe mine ca asociat unic poate sa cumpere de la mine ca persoana fizica diferite bunuri folosite apoi in activitati de inchiriere.?
1. eu ca persoana fizica trebuie sa fac dovada provenientei ( prin acte) a bunurilor pe care le vand firmei mele chiar daca sunt cumparate acum 2 ani ?
2.. prin ce modalitate le vand firmei ? borderou de achizitii este suficient?
3. Firma trenuie sa-mi plateasca mie cand are banii contravaloarea bunurilor?
4.Eu ca asociat unic stabilesc valoarea bunurilor???
va rog tare, tare mult sa-mi raspundeti
multumesc mult.
Subscriu pentru contract de vanzare-cumparare cu nota de receptie, Dv hotarati, Vi s-au dat destule explicatii, dar tb sa va asumati si dv raspunderea si sa mai cunoasteti in calitate de administrator si ceva legislatie.
Multumesc mult pentru raspunsul dumneavoastra!
Este vorba de patronul meu care abia a infiintat firma. Doamna contabil "davideg" mi-a raspuns atunci la intrebarea mea dar nu reusesc sa gasesc acel formular. patronul meu achizitioneaza aceste deseuri numai de la persoane fizice si daca exista mai multe variante, va rog frumos sa ma ajutati pe care sa o aleg ca sa fim in regula.
Eu va multumesc foarte mult pentru raspunsurile dumneavoastra pe care le-am primit intotdeauna in timp util si pentru toata intelegerea si rabdarea de care dati dovada fata de problemele mele.
Cu tot respectul datorat,
Maria
BORDEROU DE ACHIZITIE
NR. ........ DATA ............................
Societatea Comerciala .......................................................................................................................................... prin (nume-prenume) ..........................................................., in calitate de ............................................................., achizitioneza de la PF (nume-prenume) ...................................................., domiciliat(a) in ......................................... str. .................................nr. ......., bl. ........, sc. .........., et...., ap........, sect/judet ............................................, identificat cu BI/CI seria.......nr....................., eliberat de ................ la data de ....................................... CNP................................................, urmatoarele.......................................:
Tabel - diverse achizitii: produsul; codul; U/M; cantitatea; preţul unitar de achiziţie; valoarea achiziţiei
VANZATOR
Nume-Prenume...............................................
Am primit suma de ..............................., reprezentand contravaloarea marfurilor/produselor vandute conform tabelului.
Semnatura ...............................................
Este suficient acest document pentru ca bunurile respective sa se inregistreze in contabilitate. In loc de "Am primit suma de..." scrieti la Achizitor "Ma oblig sa achit suma de...."