avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri europene pentru modernizarea clinicii dentare
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri europene pentru modernizarea clinicii dentare

buna seara.sunt studenta in anul vi la medicina dentara la fel si sotul meu.avem o clinica dentara srl din 2007 cumnata mea fiind medic stomatolog de 10 ani.in momentul de fata sunt 4 medici care lucreaza si as dori sa aflu mai multe informatii legate de accesarea fondurilor europene pentru modernizarea clinicii cu aparatura de ultima generatie.mentionez ca spatiul este inchiriat.multumesc.o seara buna va doresc.
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 17:33, 21 Noiembrie 2013
Anul acesta nu se mai depun dosare pentru investitia care va priveste, fondurile fiind epuizate. Doar de anul viitor puteti accesa un program. Este important unde se afla cabinetul (mediul urban sau rural) dar si sediul societatii. Primul pas pentru a accesa anul viitor un program de finantare ar fi ca in anul fiscal curent (2012) sa va asigurati ca aveti profit (macar operational daca nu net).
Programele pe care le puteti accesa sunt POR (Programul Operational Regional) daca sunteti in mediul urban sau PNDR (Programul National de Dezvoltara Rurala) in mediul rural.
multumesc frumos pentru raspuns.momentan functionam in mediul urban din 2007.am functionat 2 ani(in mediul rural) si avem cabinet si in memdiul rural doar ca nu am mai dispus de medici.anul viitor va incepe sa functioneze si cel din memdiul rural.cate sanse as avea sa accesez aceste fonduri europene pentru modernizare?