avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Probleme pensie de urmas
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Probleme pensie de urmas

Buna ziua!Am 20 de ani si sunt studenta la doua facultati una la zi de stat si una la fara frecventa,dar privata.Tatal meu a murit in urma cu 13 ani de atunci eu iau pensie de urmas,mai bine zis o lua mama mea.In momentul de fata eu nu mai locuiesc cu ea ne-am certat,am fost batuta si m-am mutat.Mai am si o sora de 23 de ani care lucreaza si a luat si ea pensia de urmas pana anu trecut,iar anu asta o ia din nou dupa noua lege ca si lucreaza dar e si la facultate.As dori si eu cateva rasp.Mi-am facut card sa imi vina pensia,dar am inteles ca va veni si pensia ei tot la mine pe card ceea ce eu nu vreau cum pot face sa nu mai vina ?In cazul in care eu declar la casa de pensii ca nu mai am nicio legatura cu mama mai primesc pensia ?Eu as vrea sa nu mai am nicio legatura cu ea si sa nu mai depind de ea cu nimic in legatura cu pensia.Cum pot face sa imi ramana cuponul de pensie la posta si sa nu se mai duca la domiciliu pe care il am in buletin pentru ca ea locuieste acolo si eu nu am cum sa il iau ?
Cel mai recent răspuns: GBianca , utilizator 12:59, 1 Decembrie 2013
Mergeti la Casa de Pensii si cereti defalcarea pensiei pe fiecare urmas. Sunteti majora si puteti sa va luati singura pensia.
Banuiesc ca acum pensia vine pe un singur cupon pt. dvs si sora dvs.
Cuponul va fi directionat la adresa din buletin. Daca banii va intra in cont postasul trebuie sa returneze cuponul la casa de pensii, daca nu va gaseste acasa.
Ultima modificare: Vineri, 29 Noiembrie 2013
Gabi50, utilizator
Va multumesc mult pentru raspuns.Da suntem pe acelasi cupon,dar este trecuta si mama pe cupon.Postasul ofera cuponul mamei mele chiar daca eu nu mai locuiesc acolo cum pot face sa imi ramana cuponu la posta?