buna ziua ,
in apartamentul pe care il detin s-a spart conducta de incalzire la intrarea in calorifer. la ora 8,30 . instalatorul care a venit si s-a ocupat de rezolvarea problemei a constatat ca nu din vina mea sa produs acest incident ,a inlocuit teava si bucata defecta mi- a spus sa o pastrez ca dovada. Pagubele produse vecinului de desupt cine le constata si cum se rezolva ? Printre altele vecinul doreste sa-i cumpar si un calculator
Cu respect ! marina dan
.
Pentru solutionare amiabila, incercati sa desfasurati demersuri cu decenta,diplomatie si toleranta la vecinul care a suferit prejudiciul
La nivelul asociatiei de proprietari,este de preferat sa contactati personal reprezentantul legal al asociatiei in persoana presedintelui,care sa desfasoare verificare la fata locului in vederea constatarii si consemnarii instalatiei care a generat inundatia
Normal instalatia comuna este reprezentata de instalatia verticala pana la piesa "T" care face alimentarea caloriferului
Daca inundatia a fost provocata de oinstalatie parte comuna,responsabilitatea revine exclusiv asociatiei de proprietari
Daca tronsonul de teava care a generat inundatia apartine proprietatii individuale ,pe cale de consecinta ,responsabilitatea revine proprietarului apartamentului care a generat inundatia
Referitor la pretentia cu achizitionare calculator,initial trebuie clarificat statutul tronsonului de instalatie care a generat inundatia,ulterior se poate solutiona amiabil,sau daca partile nu se inteleg partea prejudiciata ,poate formula actiune in instanta