avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
buna! ma alatur si eu discutiei despre admiterea INM
Hei..nu a mai scris nimeni nimic. Ati inceput sa invatati?
vad ca mai nimeni nu scrie aici.eu ma lupt cu procedura penala,cred ca civilul il las ultimul ca sa nu-l uit.
inca nu sunt hotarata daca va fi barou sau inm,mi-am semnat pe coduri ce trebuie invatat pt amandoua si asa invat
Bună, ma numar si eu printre cei care doresc sa participe la adm. din 2015, fapt pt care incerc sa imi pregătesc terenul în viitorul apropiat..ar fii prima încercare în cazul meu si sper si singura, de aceea vreau sa colaborez prin intermediul acestui forum cu alte persoane, dat fiind faptul ca avand in vedere noile modificari legislative nu prea stiu ce bibliografie ar fi mai potrivită. Eu am absolvit acad de pol in 2010, insa avand in vedere modif intervenite prin aparitia noilor coduri si faptul ca lucrând în sistem m-am rupt un pic ca sa zic asa de mediul universitar, as vrea sa cunosc păreri ale altor pers pt a vedea de unde sa incep, cum sa ma organizez, tinand totusi cont ca posed limbajul si cunostintele juridice de baza...