avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cheltuieli calculator contabila asociatie
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cheltuieli calculator contabila asociatie


Buna ziua din nou
Acum cateva minute primesc prin posta un plic de la administratorul asociatie ,care foarte revoltat imi atrage atentia ca o sa vad ce am sa mai zic cand v a propune in adunarea generala cumpararea unui calculator pentru contabila ca sa ne rezolve listele de plata etc.
Despre ce este vorba : acum cateva zile am facut o petitie presedintelui in care solicitam amanunte legat de unele cheltuieli administrative pe care le si contestam pana la lamurirea situatiei ( nu se doreste afisarea centralizatorului de cheltuieli pe luna respectiva , nu avem dreptul ) si anume cumpararea de materiale pentru repararea unei imprimante si altele in valoare de cateva milioane ( vechi ) de lei ( 3 si ceva ) .
Si ca vezi doamne , contabila nu mai poate lucra pe calculatorul ei .
Intrebare : este obligata asociatia sa puna la dispozitie un calculator contabilei pentru a ne rezolva aceste documente ? la Dumeavoastra in asociatie asa se procedeaza ? ati cumpara calculator contabilului ? va pot spune ca are un salariu destul de bun .
Multumesc

Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 21:32, 11 Martie 2014
Intai discutati in AG, apoi daca va hotarati sa-l achizitionati, ii gasiti dvs. un locsor.
Noi suntem inghesuiti intr-un uscator de 7 mp. Avem doua birouri, doua scaune fixe si doua pliabile pentru oarece musafiri. Toti peretii sunt plini de rafturi. Chiria este de 150 lei/luna la care se mai adauga consumul de energie electrica (avem contor separat).

Privitor la celelalte observatii: aveti oarece dreptate, insa nu trebuie sa le luati ca atare. Au si altii dreptatea lor. Sigur ca o firma vine cu sculele de-acasa, insa nu acelasi lucru se poate vorbi de persoane fizice. Toate se pot negocia!
Succes la AG si sa ne mai spuneti ce-ati mai rezolvat, ca stiu ca aveti multe de facut.
eugarizn a scris:
.. la Dumneavoastra in asociatie cum se procedeaza ? ati pus la dispozitie contabilului asa ceva ? raspundeti va rog ; unde se poate instala acesta ? avem adunare peste cateva zile si doresc mai multe informatii .
Daca angajati o firma , aceasta solicita un calculator ? pai daca ai salariu destul de bun , mai ai tupeul sa mai ceri asa ceva ? in momentul cand te ai angajat la o treaba , iti ei in calcul toate variantele .

Noi am achizitionat un laptop cu licenta W8, anul trecut in jur de 2000 lei. Este instalat cu tot cu imprimanta multifunctionala (300 lei) in sediul asociatiei.
In sediul asociatiei si implicit la calculator au acces presedintele, administratorul, contabilul, casierul si cenzorul care deschid oricand calculatorul (de fapt sta deschis zilnic in programul de incasari).
Acestia lucreaza la acest calculator, avand fiecare acces la listele de plata intocmite si salvate acolo, la situatiile contabile intocmite si salvate acolo, la situatia fondurilor... Pe acest calculator se intocmesc darile de seama, bugetul de venituri si cheltuieli, acolo se salveaza facturile primite de la furnizori.
Cenzorul isi intocmeste pe acest calculator rapoartele de verificare lunare si anuale.
Pe acest calculator se editeaza adeverintele solicitate de proprietari...
Pe acelasi calculator (cuplat la internet) primim lunar aproximativ 30% din indexul apometrelor de la vecini iar aceste mesaje se arhiveaza.
Orice document, raport, lucrare... intocmita pe calculatorul de la asociatie se poate transmite pe email catre cei interesati iar presedintele are un program "dropbox" prin care-si acceseaza anumite documente si acasa ca si prin TeamViewer cu care-si poate cupla calculatorul de acsa cu cel de la asociatie.

Calculatorul ca si imprimanta si altele le-am achizitionat fara a pune in discutia adunarii generale, ci discutand doar in comitet fiind o cheltuiala infima fata de puterea asociatiei noastre.
Poate va amintiti ca am recomandat de multe ori sa nu se infiinteze asociatii mici, doar pe o scara. Cu cat asociatia este mai mare cu atat isi permite sa fie mai bine dotata, administrata profesionist de oameni mai bine platiti... iar costurile pe fiecare proprietar mult mai mici decat intr-o asociatie mica.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Divergente cu presedintele asociatiei andreeaneagu andreeaneagu Va rog foarte mult sa-mi raspundeti si mie la urmatoare intrebare. Asociatie de proprietari nu trebuie sa aiba calculator si imprimanta? Eu administrez o ... (vezi toată discuția)
Emitere chitante gambette gambette Brusc administratorul a renuntat la chitantele tipizate personalizate speciale pt. asoc. de proprietari si emite chitante redactate la PC si printate la ... (vezi toată discuția)
Licenta program pentru asociatii de proprietari liliana_balan liliana_balan Buna ziua, Sunt administrator al unui bloc de 60 apartamente. Am cumparat un program cu licenta foarte util pentru a tine evidenta la tot ce necesar intr-o ... (vezi toată discuția)