Incerc pentru a treia oara si sper sa-mi raspundeti.
Cine v-a cerut sa va faceti din nou asociatie de proprietari si sa-i prezentati in acest fel acea Incheiere judecatoreasca? Va rog!
gloriajilava a scris:
1. De ce trebuie ca noi sa obtinem o hotarare judecatoreasca urmand pasii prevazuti de L230 situatie in care mai putem pastra numele actual al Asociatiei? Altfel va trebui sa reincheiem contracte cu toti furnizorii de servicii ceea ce inseamna alte cheltuieli pe care membrii asociatiei nu si le permit.
2. In cadrul RADET si cel al primariei de sector sunt persoane (care se ocupa si de Asociatii de proprietari) care cunosc faptul ca Asociatiilor de proprietari infiintate in acea perioada (iunie-iulie 1999) nu li se emiteau si hotarare judecatoareasca. Acum acestea nu mai sunt, legislatia a ramas ambigua - dupa parea noastra - si suntem nevoiti sa refacem aceste acte in mod nejustifiact.
1. Cine spune ca trebuie sa obtineti "hotarare judecatoreasca"? Daca totusi vreti sa schimbati ceva in actele de constituire a asociatie (statut, nume, adresa sediului...) trebuie sa o ffaceti conform legislatiei actuale, adica L 230/2007. Daca acum aveti un nume al asociatiei, puteti sa vi-l pastrati ori sa-l schimbati. Incheierea de contracte cu orice furnizor nu costa nimic, absolut nimic, nici macar hartia pe care semnati pentru ca formularul de contract vi se pune in fata de catre furnizor.
2. Este firesc ca RADET-ul sa aiba angajati care se ocupa de asociatii de proprietari, altii care sa se ocupe de proprietari individuali, altii de firme ori persoane juridice, institutii... Este normal ca primariile sa aiba un serviciu cu oameni angajati care sa se ocupe de asociatiile de proprietari. Iar acesti salariati, asa cum spuneti, cunosc faptul ca asociatiile de proprietari s-au infiintat in baza legilor asa cum s-au schimbat acestea in timp. Acum sunt alte legi dar nu vad, nu ne spuneti cine si ce vrea de la dumneavoastra!?
De ce spuneti ca sunteti nevoiti sa refaceti actele?