Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1855 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Împreună cu 10 specialiști de la EY România, KMPG România, Viboal FindEx și Dobrinescu Dobrev discutăm despre: TVA în comerțul electronic, SAF-T, analiza de risc fiscal etc. Rezervă loc și participă!

Forum Discuţii diverse Discuţia la modă Discutia actuala: Zborul misterios
Discuție deschisă în Discuţia la modă

Discutia actuala: Zborul misterios

Sa fie numai speculatii?
Iata ce se (poate) ascunde in umbra unui insucces suspicios:

Misterul “Zborului 370″ al avionului malaiezian dispărut! El a fost deturnat de Marina Americană la baza militară Diego Garcia din Oceanul Indian, având o încărcătură biologică suspectă!
Noi informaţii cu privire la “misteriosul zbor 370″, avionul malaiezian care a dispărut pe 8 martie 2014, având peste 200 de persoane la bord. Iar primele concluzii la aceste informaţii sunt şocante: ni se ascund atât de multe lucruri încât nici nu visăm ce se întâmplă cu adevărat în lume! Astfel, se pare că avionul malaiezian ar fi fost capturat de Marina Americană şi dus ulterior în baza americană localizată în atolul Diego Garcia din Oceanul Indian. Conform Wikipedia, atolul Diego Garcia se află în mijlocul Oceanului Indian, fiind situat la distanţe egale de Peninsula Arabică, India, Australia şi Africa. Începând din 1971, aici se află o bază militară americană, ce aparţine de Marina Statelor Unite.
Doi foşti ofiţeri SEALS mor în mod suspect
Oricum, zborul 370 era suspect de la bun început, înainte de dispariţie, el fiind monitorizat de serviciile secrete ruseşti. De ce? Pentru că acel avion, înainte de a efectua misteriosul zbor 370, a primit o încărcătură extrem de suspicioasă în Seychelles (insule situate tot în Oceanul Indian, foarte aproape de Africa) de la nava americană “Maersk Alabama” (navă ce operează sub steag american din 2004, conform Wikipediei). Ce a atras atenţia serviciilor secrete ruseşti că ar fi ceva suspect în legătură cu această încărcătură? Faptul că 2 foşti ofiţeri SEALS (forţele speciale ale Marinei Americane), care aveau sarcina de a proteja încărcătura de pe Maersk Alabama au murit după un stop cardiorespirator. Putem citi această ştire pe site-ul cbsnews.com pe 24 februarie 2014:
“Poliţia din Seychelles spune că foşti doi ofiţeri SEALS au fost găsiţi morţi pe nava Maersk Alabama, din cauza unui stop respirator şi sunt suspectaţi că au avut un atac de cord, posibil ca urmare a folosirii drogurilor. Poliţia spune că o seringă şi urme de droguri au fost găsite în cabina lor. Poliţia mai suţine că mostrele au fost trimise în Mauritius pentru a se stabili dacă e vorba de droguri. Ofiţerii se numeau Mark Daniel Kennedy (43 de ani) şi Jeffrey Keith Reynolds (44 ani)”.
Da, cea mai simplă metodă de a masca uciderea cuiva este aceea de a induce un atac cardiac ca urmare a folosirii drogurilor. Aşa că, cel mai probabil că cei doi ofiţeri au fost scoşi de pe scenă pentru că erau martori incomozi al unor evenimente care aveau să se întâmple peste 2 săptămâni (dispariţia avionului malaiezian). Acelaşi site mai spune că cei doi militari ucişi erau angajaţi ai “Trident Security”, o firmă fondată în 2000 de foşti ofiţeri SEALS, cu scopul de a oferi servicii de securitate navelor. Dar, surse din serviciile secrete ruseşti spun că Trident Security este o firmă paravan a serviciilor secrete a Marinei Americane, având rolul de a asigura transferul de material atomic şi biologic în întreaga lume. Aşadar, dacă avionul malaiezian s-a dus în Insulele Seychelles la sfârşitul lui februarie 2014, materialul încărcat a fost ori de origine nucleară ori biologică.
Zborul 370 avea la bord o încărcătură biologică sau atomică suspicioasă
Pe 8 martie 2014, zborul 370 decolează din Kuala Lumpur pentru a ajunge în Beijing (China). Serviciile secrete ruseşti au avertizat pe omologii săi din China asupra încărcăturii suspecte prezente în avion şi care urma să pătrundă pe teritoriul Chinei. Dar, din motive rămase încă necunoscute, înainte de a ajunge în spaţiul aerian chinezesc, când avionul se afla în Marea Chinei de Sud, zborul 370 a făcut cale întoarsă şi, după mai bine de 3.000 de kilometri, el a ajuns baza americană Diego Garcia din Oceanul Indian. Interesant e faptul că în momentul dispariţiei avionului, liniile de comunicaţii ale operatorului chinez “China Mobile” din Insulele Spratly (aflate în sudul Vietnamului, în Marea Chinei de Sud) au fost bruiate. Coincidenţă? Bineînţeles că nu. Nu s-a încercat altceva decât a-i pune pe pasagerii zborului 370 în imposibilitatea de a accesa telefonia mobilă în momentul în care au fost deturnaţi.
Americanii au controlat de la distanţă avionul deturnat
Cum au reuşit americanii să “răpească” zborul 370? Simplu, căci avioanele Boeing 777 (ca aeronava dispărută aparţinând liniilor aeriene malaieziene) sunt dotate cu sistemul “fly by wire”, care permite înlocuirea controlului manual al avionului de către pilot cu un sistem electronic ce poate fi controlat şi de la distanţă. Oricum, sistemele de comunicaţii ale avionului au fost oprite în mod intenţionat de către cineva, aşa cum arată şi ştirea aceasta de pe abcnews.go.com:
“Doi oficiali americani cred că închiderea celor 2 sisteme de comunicaţii ale avionului malaiezian a fost realizată în mod separat (…) Sistemul de date a fost închis la ora 1:07, iar transporderul, care transmite altitudinea şi locaţia, a fost închis la ora 1:21. Acest lucru arată că totul a fost un act deliberat, nu un accident sau o defecţiune tehnică”.
Aşadar, ştirea de mai sus arată clar că a fost vorba de o răpire, o deturnare a avionului, iar, pentru a nu i se afla localizarea, sistemele de comunicaţii au fost închise în mod deliberat.
Oameni de ştiinţă de top din China şi SUA se află la bordul avionului deturnat. De ce?
Acum, întrebarea care se pune e următoarea: ce încărcătură secretă conţinea zborul 370 care trebuia să ajungă la Beijing? De ce avionul Boeing 777 a fost până la urmă deturnat de americani? De ce nu a fost lăsat să ajungă în China? Au aflat americanii că oficialităţile chineze ştiau de la ruşi de acest zbor? Interesant e faptul că, tot conform unor ştiri neconfirmate, în ultima săptămână au avut loc numai puţin de 4 zboruri către baza Diego Garcia a unor oameni de ştiinţă de top din China şi SUA, specialişti în domeniul bolilor. Acest lucru îi spune că cele două guverne (China şi SUA) colaborează în secret între ele. Despre ce material biologic secret e vorba? Despre ce boală? Ar trebui să ne îngrijorăm?

Am primit aceasta traducere de peste ocean si ca de obicei, mi-am pus intrebari...:(
Am cautat pe internet:
<Maersk Alabama,Jeffrey Keith Reynolds,MH370>
si m-am umplut de informatii in original !! Numai asa m-am hotarat s-o impartasesc si voua.
Cel mai recent răspuns: nucu$ , utilizator 09:00, 15 Iunie 2014
Din ziua disparitiei avionului au fost emise zeci de ipoteze.Nici una nu s-a adeverit.Nimeni nu stie ce s-a intamplat cu adevarat.Si s-ar putea sa nu se stie niciodata.
Si o negatie oficiala poate ascunde un adevar (aeronava nu s-a prbusit , ci a disparut in ocean!)
[ link extern ] /
Incep sa apara noi cercetari neoficiale..
Teorie controversata in cazul avionului din Malaysia: "Disparitia MH370 nu a fost intamplatoare"
Ewan Wilson, un pilot de linie din Noua Zeelanda, si jurnalistul Geoff Taylor au scris o carte in care sustin o teorie socanta in ceea ce priveste avionul Malaysian Airlines care a disparut in Oceanul Indian.
3 Comenteaza Cei doi sustin in cartea "Good Night Malaysian 370: The truth behind the loss of Flight 370", dupa analizarea tuturor ideilor posibile, ca disparitia avionului MH370 nu a fost intamplatoare, potrivit Daily Mail.
"De dragul rudelor celor disparuti, adevarul trebuie scos la iveala. Ceea ce s-a intamplat cu MH370 nu a fost un accident. Totul a fost calculat si intentionat", a spus Taylor.

Ewan si Geoff isi incep cartea cu ziua in care MH370 a decolat de pe avionul din Kuala Lumpur si apoi analizeaza tot ce s-a intamplat si cum au abordat autoritatile situatia.

Cursa operata de Malaysia Airlines cu un Boeing 7777 pe traseul Kuala Lumpus - Beijing a fost data disparuta pe 8 martie 2014, cu 239 de oameni la bord. Pe baza datelor analizate de specialisti s-a ajuns la concluzia ca acest avion a zburat in cerc, inapoi, in Malaysia, iar apoi undeva in sudul oceanului.

In Boeing se aflau 227 de pasageri si 12 membri ai echipajului. Familiile pasagerilor, in majoritate de origine chineza, au cerut autoritatilor ca toate informatiile investigatiei sa fie facute publice. Unele rude au cerut acest lucru pentru a folosi informatiile respective intr-o investigatie privata, cu experti independenti.

Alte detalii aici:[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inconjurul pamantului in opinci, a fost un record romanesc? nucu$ nucu$ 1.Cunoaste cineva detalii despre acest subiect? 2.Este cineva interesat acum , dupa 101 ani sa afle periplul tragic al grupului de foarte tineri romani, ... (vezi toată discuția)
Lncident in aeroportul lasi, posibila acuzatie de ultraj florin anghel florin anghel In seara de 19/02/2017 , la orele 18/50 , am ajuns la terminalul 2 Iasi. Ghiseul de check-in era deschis si doar cateva persoane la rand asa ca a durat mai ... (vezi toată discuția)
Condamnarea persoanei in lipsa cadavrului.presupusul faptuitor ar putea fi condamnat penal? CLAUDIU LASCOSCHI CLAUDIU LASCOSCHI Problematica condamnarii penale a unei persoane ,, presupus vinovata? de un omor in lipsa existentei unui cadavru si a existentei unei certitudini de deces ... (vezi toată discuția)